40.000 ευρώ από το Δήμο Λουτρακίου στον LTO - Δείτε αναλυτικά που θα πάνε τα χρήματα

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων. Το εν λόγω πρόγραμμα, προϋπολογισμού 40.000 ευρώ, αποφάσισε κατά πλειοψηφία, μειοψηφούντος του επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Χρήστου Ασημακόπουλου, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής...

 

-Επανεκτύπωση έντυπου υλικού για την προβολή και προώθηση του προορισμού στο TouristInfoCentre, σε εκθέσεις και workshops καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου.

 

-Προβολή σε ραδιόφωνο και έντυπα. Ειδικά για την αγορά των Αθηνών, θα συνεχιστούν οι ενέργειες προβολής και προώθησης με τις εξής θεματικές ενότητες: Απόκριες-Καρναβάλι Λουτρακίου-Κούλουμα, Πάσχα στο Λουτράκι, Τριήμερο Αγίου Πνεύματος,  Χριστούγεννα στο Λουτράκι.

 

- Προβολή του προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

-Δημιουργία σύγχρονου έντυπου και ηλεκτρονικού οδηγού ξενοδοχείων που θα περιλαμβάνει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στο Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.

 

-Δημιουργία ειδικού branding στην ενότητα του Tourist Info Centre με φωτογραφικά panels που θα απεικονίζουν γενικές όψεις του προορισμού αλλά και θεματικές μορφές τουρισμού. Επιπλέον, προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού section προβολής των τοπικών προϊόντων του Δήμου, τοποθέτηση ειδικών stands & rollups για την προβολή των τοπικών αξιοθέατων και ειδικών μορφών τουρισμού.

 

-Δημιουργία και τοποθέτηση διαδραστικής βιτρίνας στο Tourist Info Centre του Ισθμού. Στη βιτρίνα, ο επισκέπτης μέσω της τεχνολογίας υπερύθρων μπορεί να πλοηγηθεί διαδραστικά μέσω της αφής σε παρουσίαση του προορισμού μέσω εικόνας και βίντεο.

 

-Δημιουργία ολοκληρωμένο κέντρου ψηφιακής ενημέρωσης και παρουσίασης στο Tourist Info Centre, με τη δυνατότητα Online αγορών και κρατήσεων προϊόντων και υπηρεσιών συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τους επισκέπτες.

 

Δείτε αναλυτικά την προωθητική ενέργεια και το κόστος: