Δικαιώθηκε για τον φουσκωμένο λογαριασμό του κινητού του

Χρειάστηκε να προσφύγει στο Συνήγορο του Πολίτη και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για το ποσό που χρεώθηκε με το "έτσι-θέλω".

 

 

 

Μπορεί να χρειάστηκε να κινήσει «γη και ουρανό» για να δικαιωθεί για το φουσκωμένο λογαριασμό που προέκυψε από SMS που βρήκε στο κινητό του, αλλά τελικά τα κατάφερε 34χρονο Ηρακλειώτης.

 

Ο ίδιος έστειλε αλλεπάλληλα mail σε εταιρία που διαχειριζόταν το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας- «φάντασμα» που του έστειλε το μήνυμα, προσέφυγε ακόμα και στο Συνήγορο του Πολίτη, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τη δικηγόρο του για να μπορέσει να πάρει πίσω τα περίπου 50 ευρώ που χρεώθηκε με το «έτσι -θέλω».

 

Όπως δήλωσε ο  Α.Κ. στο neakriti.gr «τελικά υποχώρησαν και μου ζήτησαν το iban μου για να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Εγώ τους ζήτησα βέβαια και τις χρεώσεις, τον ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας. Μου έβαλαν το σύνολο των χρημάτων στο λογαριασμό μου. Μάλιστα στα στοιχεία του εμβάσματος φαίνονταν ξεκάθαρα το όνομα και η έδρα της εταιρίας… ». Κι αυτό ενώ αρχικά είχαν αρνηθεί να ενημερώσουν τον 34χρονο ακόμη και για το όνομα της εταιρίας που βρισκόταν πίσω από τον 5ψήφιο αριθμό και το SMS που τον χρέωσε, και περιορίστηκαν να τον ενημερώσουν ότι έχει έδρα στο εξωτερικό…

 

Πως ξεκίνησε η περιπέτεια

 

Υπενθυμίζεται ότι η περιπέτεια ξεκίνησε για τον 34χρονο όταν έλαβε έναν φουσκωμένο λογαριασμός κινητού και χρεώσεις από 5ψήφιο αριθμό χωρίς καν να ανοίξει το SMS που του είχε σταλεί. Έτσι άρχισε να ψάχνει τα ίχνη εταιρίας-«φαντάσματος» ,ενώ έφτασε ακόμα και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και το Συνήγορο του Πολίτη για να βρει το δίκιο του.

 

Όπως είχε περιγράψει «μου ήρθε ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό το  οποίο αρχικά αγνόησα και φυσικά δεν άνοιξα. Όταν όμως έλαβα τον λογαριασμό του κινητού μου διαπίστωσα ότι “άγγιζε” τα 65 ευρώ ενώ εγώ συνήθως πληρώνω 17 ευρώ. Έτσι διαπίστωσα στην ανάλυση ότι υπήρχαν χρεώσεις ύψους 50 ευρώ και δεν προέρχονταν από μένα. Κι εκεί κατάλαβα ότι δεν πάει καλά. Πήρα στον τηλεφωνικό αριθμό που αναφερόταν και μου είπαν ότι η συγκεκριμένη εταιρία διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας που με χρέωσε. Ωστόσο όταν ζήτησα τα στοιχεία της δεύτερης εταιρίας δεν μου τα έδιναν και μου έλεγαν μόνο ότι είναι εταιρία του εξωτερικού!»…

 

Παρά την διαδικασία που χρειάστηκε να ακολουθήσει και την οργή του για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρία τον χρέωσε αλλά τον τρόπο με τον οποίο… «ξεγλιστρούσε», πήρε τα χρήματά του πίσω δημοσιοποιώντας την περιπέτειά του για να μην πέσουν κι άλλοι πολίτες θύματα επιτηδείων.

 

Πηγή: neakriti.gr