Λουτράκι: Ποιος περνάει με 30; Να του δώσουμε βραβείο!

Σοβαρά ζητήματα προς προβληματισμό, θέτει με ερωτήματά του χρήστης του facebook με το όνομα "Βύρωνας Λουτράκι", μέσω της σελίδας "Καλύτερο Λουτράκι". Στο κείμενο που ανήρτησε στη γνωστή, πλέον, ομάδα του δημοφιλούς Μέσου Κοινωνικής Δικτύωσης, ξεκινάει με μία απλή ερώτηση: "Ποιος περνάει με 30;".

 

Όπως οι περισσότεροι θα έχετε ήδη αντιληφθεί, ο αρθρογράφος αναφέρεται στη διασταύρωση που βρίσκεται στο ύψος του νέου Λυκείου Λουτρακίου, στο οποίο μέχρι να γίνουν οι προγραμματισμένες εργασίες για κατασκευή κυκλικού κόμβου, ελλοχεύουν κίνδυνοι πρόκλησης ατυχήματος, καθώς τα διερχόμενα οχήματα αδιαφορούν παντελώς για τη σήμανση που ορίζει σαφώς το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο.

 

Ταυτόχρονα, προτείνει λύσεις που σύμφωνα με τον ίδιο είναι πιθανό να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες ατυχήματος.

 

Διαβάστε το κείμενό του:

 

Οταν έχουμε πρόβλημα και παίρνουμε κάποια απόφαση,νομίζοντας ότι το έχουμε λύσει, καλό είναι να μην το ξεχνάμε μετά,αλλά να κοιτάζουμε αν τα πράγματα πήγαν όπως τα υπολογίσαμε. Και εδώ έχουμε ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ. Δεν υπάρχει έστω και ένας, που περνά από το συγκεκριμένο σημείο με 30.(ούτε εγώ!).Θα κάνω μερικές παρατηρήσεις,και επειδή δεν είμαι ειδικός, όποιος ξέρει καλύτερα μπορεί να πει την γνώμη του.

Από όσα ξέρω:

1.Το μέτρο είναι προσωρινό, μέχρι να γίνει ο κυκλικός κόμβος (ως γνωστόν,στην Ελλάδα,ουδέν μονιμότερον του προσωρινού)

2.Κατά την γνώμη μου οι πινακίδες είναι αρκετά μακρια από την διασταύρωση.

3.Το ότι υπάρχουν δύο πινακίδες μπερδεύει κάποιους, οι οποίοι (όπως κι εγώ, όταν είμαι αφηρημένος) κόβουν στην πρώτη και γκαζώνουν στην δεύτερη, λίγο πριν την διασταύρωση, εκεί δηλαδή που κυρίως πρέπει να περνάμε με χαμηλότερη ταχύτητα.

4.Δεν υπάρχει πινακίδα τέλους στο όριο ταχύτητας των 30 χιλιομέτρων, κάτι που μπορεί να δώσει ιδέες στην αστυνομία!

5.Κατά την γνώμη μου, δύο πινακίδες δεν είναι επαρκείς. Χρειάζονται περισσότερα συνεχή σήματα (όπως στα έργα στις εθνικές οδούς), φώτα που αναβοσβήνουν, ίσως σαμαράκια, περισσότερες πινακίδες διαδοχικού κατεβάσματος της ταχύτητας.

6.Ισως θα έπρεπε,για ένα μικρό μήκος κοντά στην διασταύρωση, να κλείσει με ημι-προσωρινά σήματα (κορίνες;;) η μία λωρίδα κυκλοφορίας, ώστε όλοι να μπαίνουν σε μια και αναγκαστικά να κόβουν. Το καλοκαίρι που έχει τουρισμό και δεν έχει σχολεία, θα μπορούν να αποκατασταθούν οι δύο λωρίδες.

7.ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ,ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπάρχει ταμπέλα Ορίου Πόλης στο Λουτράκι; Ως γνωστόν, μετά την ταμπέλα "ΛΟΥΤΡΑΚΙ", εντός πόλης, το όριο ταχύτητας είναι 50km. Πού είναι αυτή η ταμπέλα, γιατι εγώ δεν την βρήκα!!!!!

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ, ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΡΙΝ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ...