Πότε ξεκινούν τα έργα για να έρθει ο Προαστιακός στο Λουτράκι

Μέχρι το Αίγιο επεκτείνεται από τον Αύγουστο ο Προαστιακός, ενώ ξεκινούν άμεσα και τα έργα για τον προαστιακό στο Λουτράκι.

 

Παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, και των Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου Θάνου Βούρδα και Γιώργου Δέδε, πραγματοποιήθηκε το δοκιμαστικό δρομολόγιο από τον σιδηροδρομικό σταθμό Κιάτου μέχρι τον σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου με ενδιάμεσες στάσεις, στους σταθμούς Ξυλοκάστρου και Ακράτας. 

 

«Εκτός από τον οδικό αποκλεισμό της Δυτικής Ελλάδος, αίρουμε και τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό» τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης» και προσέθεσε: «Σήμερα είναι το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη. Επομένως θα ενταχθεί στα δρομολόγια του προαστιακού κανονικά και το Αίγιο. Μετά το Πάσχα είναι έτοιμη να υπογραφεί η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη, με χρονοδιάγραμμα 1,5 χρόνο».

 

 Επίσης, ο υπουργός ανέφερε πως «αμέσως μετά το Πάσχα υπογράφεται και το τμήμα του προαστιακού, η σύνδεση του Λουτρακίου» και τόνισε:

 

 «Πιστεύω ότι το μεγάλο έργο της σιδηροδρομικής υποδομής της χώρας είναι το πιο σημαντικό που πρέπει να υλοποιήσουμε. Το υλοποιούμε με πολύ γρήγορους ρυθμούς και σας καλούμε στον επόμενο σταθμό από το Αίγιο, που θα είναι η σύνδεση, η δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής, Αθήνα- Θεσσαλονίκη, με ηλεκτροκίνηση, πολύ σύντομα».

 

 Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ακόμη, ότι στον άμεσο σχεδιασμό του υπουργείου είναι η ανάταξη και συντήρηση του παλιού σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα σε αντίθεση με τις πολιτικές δυνάμεις του παρελθόντος –όπως είπε- οι οποίες τις είχαν αφήσει στο περιθώριο:

 

«Η γραμμή του Ναυπλίου, η παλιά γραμμή της Πελοποννήσου, η γραμμή της Στερεάς Ελλάδας, η γραμμή των Τεμπών και όσες γραμμές ήταν μετρικές, όπως γνωρίζετε θεσμικά πλέον μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε, γιατί από την προηγούμενη κυβέρνηση βρήκαμε απαγόρευση της χρήσης τους. Σε πάρα πολλά σημεία γίνεται ανάταξη και συντήρηση αυτού του παλιού δικτύου και θα μπουν, σε συνεργασία με την τοπική και την περιφερειακή αυτοδιοίκηση, τουριστικά και επιβατικά δρομολόγια».



Tο loutraki365.gr δημοσιεύει τα σχόλια των αναγνωστών του. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας.

Σχόλια (1)

  • anon
    Anonymous (χωρίς επαλήθευση)

    Tο Λουτράκι χρειάζεται και μετρό. Και λεωφορεία. Και τραμ. Και τρόλευ. Είναι τόσο μεγάλη πόλη που... τα χρειάζεται ολα αυτά. Αχαχούχα!

    18 Απρ, 2019 | 09:35

Leave a comment

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
Έλεγχος CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση είναι για να ελέγξουμε αν είστε ή όχι άνθρωπος και να αποφύγουμε την αυτοματοποιημένη υποβολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων.
12 + 1 =
Επιλύστε αυτό το απλό μαθηματικό πρόβλημα και εισάγετε το αποτέλεσμα. π.χ. για 1 + 3, πληκτρολογήστε 4.