Τι "κρύβεται" μέσα στο νερό του Λουτρακίου;

Μέσα στα όρια της όποιας  λογοκρισίας  μια από τις καλύτερες διαφημίσεις δεν "πέρασε" απαρατήρητη από το κοινό τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και από πλευράς έμπνευσης. Κι ακόμα και σήμερα μνημονεύεται ως μία από τις καλύτερες που είδαμε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση.

 

Το spot δημιουργήθηκε από την εταιρεία BBDO για το νερό ΗΒΗ Λουτράκι. Τα γυρίσματα έγιναν στη Βουδαπέστη και η επεξεργασία στην Αθήνα. Σκηνοθέτης του εκπληκτικού TV spot είναι ο κ. Tony Srour, ενώ παραγωγός ήταν η κ.  Σάντρα Πετσαρίδη.

 

Η μάρκα Ήβη-Λουτράκι ξεκίνησε τη δεκαετία του '60 με την εξαγορά του εργοστασίου εμφιάλωσης του νερού της πηγής Καραντάνη στο Λουτράκι από τη βιομηχανία αναψυκτικών Ήβη-Παναγόπουλος.

 

Το 1989 η εταιρεία εξαγοράστηκε από την πολυεθνική Pepsico, της οποίας ήταν ο αποκλειστικός συνεργάτης στην Ελλάδα από το 1973.Το 1995 το Ήβη-Λουτράκι είχε πάρει το διεθνές βραβείο ποιότητας I.Q.A. (International Quality Award).

 

Η Pepsico-HBH έκλεισε το εργοστάσιο τον Ιανουάριου 2013, ύστερα από μείωση των πωλήσεων της μάρκας κατά 60% την περίοδο 2009-2013 που επέφερε μεγάλες οικονομικές απώλειες.

 

To νερό προερχόταν από την πηγή Καταντάνη, στην οποία κατέληγε από τα Γεράνεια Όρη της Δυτικής Αττική. 

 

Ivi from Tony Srour on Vimeo.