Ρεζίλι! Σάλος με το τραγικό λάθος για το Λουτράκι!

Σε γκάφα ολκής φαίνεται ότι έπεσε o LTO (Loutraki Tourism Organization), o Οργανισμός για την Προώθηση του τουρισμού στην περιοχή, δίνοντας συγχαρητήρια στο Δήμο και τον εαυτό του επειδή το Λουτράκι ήταν στους top προορισμούς για τους μήνες Οκτώβριο & Νοέμβριο του 2018.

 

Η είδηση, παραξένεψε τους πάντες, διότι η τουριστική κίνηση στην πόλη του Λουτρακίου δεν δικαιολογούσε σε καμία περίπτωση αυτή την επιτυχία, αφού ούτε τα ξενοδοχεία είχαν ιδιαίτερη κίνηση ούτε όμως και τα μαγαζιά. Ωστόσο, η είδηση αυτή, έγινε δεκτή με μεγάλη ικανοποίηση και αναπαράχθηκε από όλα τα τοπικά Μέσα.

 

Λίγες ημέρες αργότερα, ο LTO, έστειλε στα τοπικά ΜΜΕ, δελτίο Τύπου, συμπεριλαμβάνοντας και τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Insete.

 

Στο εν λόγω Δελτίο Τύπου, μάλιστα, γινόταν ιδιαίτερη μνεία στην επιτυχή έκβαση των ενεργειών που συντονισμένα υλοποιεί ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων και ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου. 

 

“Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Insete, το Λουτράκι ήταν στους top προορισμούς για την Ελληνική αγορά για τους μήνες Οκτώβριο & Νοέμβριο του 2018, γεγονός που καταδεικνύει την άνοδο του προορισμού και την επιτυχή έκβαση των ενεργειών που συντονισμένα υλοποιεί ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων και ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου”, αναφερόταν χαρακτηριστικά.

 

Η πραγματικότητα, όμως, απέχει έτη φωτός από τα στοιχεία του LTO ή καλύτερα μόλις... 575 χιλιόμετρα!

 

Στα επίσημα στατιστικά στοιχεία, αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά ότι στους top προορισμούς για την Ελληνική αγορά είναι το Λουτράκι… Αριδαίας, που βρίσκεται στην Κεντρική Μακεδονία και όχι το Λουτράκι Κορινθίας!

 

Αντί, λοιπόν, να δίνει τα εύσημα ο LTO στο Δήμο και στον εαυτό τουθα έπρεπε να τα δώσει στο Δήμο Αλμωπίας Πέλλας, στον οποίο βρίσκεται το Λουτράκι Αριδαίας και τα Λουτρά Πόζαρ!

 

Αποτελεί πάντως, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να μελετήσουν οι τοπικοι παράγοντες του τουρισμού τι κάνουν καλά εκεί στην Κεντρική Μακεδονία και να το εφαρμόσουν και για το Λουτράκι Κορινθίας, ώστε να μπει και το “δικό” μας Λουτράκι στο χάρτη των τοπ προορισμών! Αυτή τη φορά με την αξία του και όχι χάρη σε κάποιο λάθος...

 

Εντύπωση βέβαια προκαλεί το γεγονός ότι ο LTO που συνεργάζεται με όλα τα τουριστικά γραφεία και τα ξενοδοχεία της περιοχής, δεν μπήκε καν στον κόπο, προτού βγάλει το Δελτίο Τύπου, να τα ρωτήσει αν τα στοιχεία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή όχι.

 

Ακόμα και με μια απλή βόλτα στα μαγαζιά της περιοχής, θα διαπίστωνε κανείς εύκολα, ότι η τουριστική κίνηση ήταν σε... φυσιολογικά επίπεδα για την εποχή!

 

Προφανώς, αυτή η βόλτα (και η ερώτηση που αναφέρεται παραπάνω) δεν έγινε ποτέ.

 

Δείτε τα επίσημα στοιχεία του Insete:

 

 

 

 

 

Δείτε εδώ τα επίσημα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Insete (στη σελίδα 42 η αναφορά στο Λουτράκι...Αριδαίας)

 

 

 

*Με στοιχεία από το isthmos.gr