Μετρό: «Προχωρά» η Γραμμή 4 - Το σχέδιο αναπλάσεων και οι 15 σταθμοί σε τέσσερις δήμους

Με μνημόνιο συνεργασίας, μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Δήμου Αθηναίων, της Αττικό Μετρό ΑΕ και της Ανάπλασης Αθήνας ΑΕ, καθορίζονται κοινές δράσεις κατά την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό.

 

 

Ο στόχος της υπογραφής του μνημονίου είναι διπλός: Αφενός, τα έργα να επιβαρύνουν στο ελάχιστο την καθημερινότητα των πολιτών και αφετέρου η Αθήνα να μη χάσει ούτε ένα δέντρο, αντίθετα να φυτευτούν ακόμη περισσότερα.

 

 

Το μνημόνιο συνεργασίας για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας υπεγράφη την Πέμπτη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, τον δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό ΑΕ, Νίκο Κουρέτα και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ανάπλασης Αθήνας ΑΕ, Χρόνη Ακριτίδη.

 

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν επίσης ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Ταχιάος.

 

 

«Κάνουμε ένα ακόμα βήμα, και μάλιστα ένα ιδιαίτερα κρίσιμο βήμα, για την κατασκευή του έργου που θα αλλάξει θεαματικά προς το καλύτερο την καθημερινή ζωή των πολιτών στην Αθήνα», τόνισε κατά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:

 

 

«Κάνουμε το πιο καθοριστικό βήμα για τη σωστή κατασκευή αυτού του μεγάλου έργου. Και δείχνουμε στην πράξη, πώς πρέπει να γίνονται τα έργα στην Ελλάδα. Ενώνοντας δυνάμεις. Αθροίζοντας τεχνογνωσία, εμπειρία και προσπάθεια. Και δουλεύοντας όλοι μαζί, για το καλό των πολιτών και του τόπου μας».

 

 

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξήγησε ότι με το μνημόνιο συνεργασίας: «Συμφωνούμε τι πρέπει να κάνει ο καθένας και τι να κάνουμε όλοι μαζί, ώστε η νέα Γραμμή του Μετρό μας, που οι Αθηναίοι την περιμένουν τόσα χρόνια, να κατασκευαστεί:

 

 

- με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα,

 

- με τη μικρότερη δυνατή όχληση για τους πολίτες,

 

- με την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση από τα έργα για τις γειτονιές της Αθήνας και την καθημερινότητά τους,

 

- όχι απλώς χωρίς περιβαλλοντικό κόστος κατά τη διάρκεια των εργασιών, αλλά με σαφές περιβαλλοντικό όφελος, δηλαδή όχι λιγότερα αλλά περισσότερα δέντρα,

 

- με απόλυτη προστασία των έργων τέχνης και πολιτισμού που βρίσκονται στους χώρους των εργοταξίων,

 

και τελικά, η ολοκλήρωση της Γραμμής 4, να σημαίνει όχι μόνο μια πιο ανθρώπινη Αθήνα, αλλά και μια ακόμα πιο όμορφη Αθήνα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ