Ο υπουργός υιοθέτησε τη γραμμή του ΟΣΕ.
Μπορεί ο υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης να προσπάθησε να μας πει ότι «δεν είναι αυτό που νομίζετε» και πως το τρένο δεν μπήκε σε λάθος γραμμή αλλά λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο… την Hellenic Train.
Με απλά λόγια ο Κυρανάκης υιοθέτησε τη γραμμή του ΟΣΕ προσπαθώντας να αποδείξει ότι το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα δεν μπήκε ποτέ σε λάθος γραμμή πριν ακινητοποιηθεί και επιστρέψει στην κανονική του πορεία. Σύμφωνα με τον ΟΣΕ «η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης».
Με απλά λόγια όπως αναφέρεται: «…η προγραμματισμένη οπισθοπορεία έγινε για να μπορέσουν να αποβιβαστούν επιβάτες στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού».
Μόνον που ακόμα και η ίδια η ανάρτηση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη δείχνει ότι το τρένο όταν φτάνει στο σημείο της διακλάδωσης όπου οι γραμμές γίνονται 4, δεν μπαίνει στη γραμμή 4, όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει προς τη γραμμή 3 στο τέλος της οποίας αναγκάζεται να κάνει οπισθοπορεία ξαναμπαίνοντας σωστά αυτή τη φορά στη γραμμή 4.
Δείτε το βίντεο:
Είναι και αυτό που η Hellenic Train λέει από την πλευρά της:
«… κατά την είσοδο της αμαξοστοιχίας 2591 στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου, ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε έγκαιρα και χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική ειδοποίηση από τον σταθμάρχη ότι η χάραξη της γραμμής εισόδου δεν ήταν η σωστή.
Ο μηχανοδηγός ακινητοποίησε αμέσως τον συρμό και ενημέρωσε τον σταθμάρχη. Ο σταθμάρχης τον πληροφόρησε ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στα κλειδιά αλλαγής γραμμής και του έδωσε οδηγία να συνεχίσει στην τροχιά στην οποία βρισκόταν, ώστε στη συνέχεια να κάνει οπισθοπορεία και να εισέλθει ξανά στον σταθμό για να αποβιβαστούν οι επιβάτες.»
Με απλά λόγια, «αντιλήφθηκε έγκαιρα ότι η χάραξη της γραμμής εισόδου δεν ήταν σωστή» και «ενημέρωσε τον σταθμάρχη (…) ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στα κλειδιά αλλαγής γραμμής»…
Εσείς τι καταλαβαίνετε; Το «λάθος» έγινε…. Τώρα πόσο σοβαρό ήταν, ευτυχώς δεν αποδείχθηκε στην πράξη…
Υ.Γ. Και η Hellenic Train προσθέτει και νίπτει τας χείρας της: «Υπενθυμίζουμε ότι ο αρμόδιος Ρυθμιστής Κυκλοφορίας είναι ο ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδας.»
Konstantinos Kyranakis
Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή. Η πορεία του
προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης.
Όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση αυτομάτως ενεργοποιούνται τα φωτοσήματα (φανάρια)
και δεν μπορεί να μπει κανένα άλλο τρένο στην ίδια γραμμή.
Στη Σίνδο έχουμε 4 γραμμές, 2 ανόδου και 2 καθόδου και όπως φαίνεται και στο video
η προγραμματισμένη οπισθοπορία έγινε για να μπορέσουν να αποβιβαστούν επιβάτες
στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού...
Δείτε περισσότερα













