ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Την ανησυχία τους για σοβαρό περιστατικό μη έγκαιρης στάσης συρμού στο μετρό εκφράζουν οι Ηλεκροδηγοί.
Τον έντονο και σοβαρό προβληματισμό του εξέφρασε τη Δευτέρα με σχετική ανακοίνωσή του το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζόμενων Κίνησης ΣΤΑ.ΣΥ.
Σύμφωνα με το κείμενο, τρένο (συρμός σειράς 1) δεν κατέστη δυνατό να ακινητοποιηθεί στο προβλεπόμενο σημείο στάσης στην πλατφόρμα 2 του σταθμού “Χαλάνδρι”.
Είναι το δεύτερο παρόμοιο περιστατικό μέσα σε διάστημα 40 ημερών, γεγονός που όπως γίνεται κατανοητό σχολιάζεται στην ανακοίνωση.
“Επειδή το περιστατικό αυτό συνέβη 40 ημέρες μετά από το προηγούμενο όπου συρμός σειράς 2 δεν σταμάτησε στην αποβάθρα του σταθμού “Αμπελόκηποι” θεωρούμε πλέον ότι η “υποτροπή” είναι αυταπόδεικτη και καλούμε τη Διοίκηση να “εγκαλέσει” τους…συρμούς κατ’ ελάχιστα με το άρθρο 35 του ΚΕΟΛ (κατά ην προσφιλή της τακτική) για “βαριά αμέλεια στην εκτέλεση της εργασίας ή του καθήκοντος ή παράβαση των κανονισμών ή εντολών από πρόθεση ή βαριά και αμέλεια, από την οποία προκλήθηκε ή ήταν δυνατό να προκληθεί ζημιά στην Εταιρία ή σε τρίτο” αναφέρει, με ειρωνική διάθεση, ο συντάκτης της ανακοίνωσης.
Τέλος, γίνεται λόγος για ανησυχητική κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη δέουσα σοβαρότητα από τη Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.
Μαμουλάκης: 100 χαμένα δρομολόγια την ημέρα στο μετρό της Αθήνας

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ για την κατάσταση των μέσων σταθερής τροχιάς στην Αθήνα.
«Στην Αθήνα του 2025, το Μετρό έγινε λεωφορείο σε ώρα αιχμής», είναι το αιχμηρό σχόλιο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ για την απελπιστική κατάσταση που επικρατεί στις αθηναϊκές αποβάθρες.
«Κάθε μέρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, ζούμε μια κρατική αποτυχία σε πραγματικό χρόνο. Είναι ταπείνωση. Και αυτή η ταπείνωση έχει την υπογραφή της ΝΔ», τονίζει ο Χάρης Μαμουλάκης.
«Κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες ζουν έναν εφιάλτη στα ΜΜΜ. Περιμένουν έξι, οκτώ, δέκα λεπτά για ένα συρμό. Κι όταν έρθει; Σπρώξιμο, αγωνία, κίνδυνος. Στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες. Αυτό δεν είναι Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Είναι εγκατάλειψη. Τα στοιχεία είναι αμείλικτα. Οι συγκοινωνίες της Αθήνας έχουν μείνει 15 χρόνια πίσω – το λένε οι συγκοινωνιολόγοι. 100 δρομολόγια χάνονται την ημέρα στο Μετρό και τον ηλεκτρικό. 7% μείωση δρομολογίων, 8% μείωση οχηματοχιλιομέτρων μέσα σε ένα χρόνο. Φθαρμένες γραμμές χωρίς κανένα εκσυγχρονισμό, έλλειψη 500 οδηγών σε Μετρό και λεωφορεία και 700 βάρδιες λεωφορείων την ημέρα δεν εκτελούνται. Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση της ΝΔ τι μας λέει; Δεν υπάρχει πρόβλημα. Προκλητικοί, αδιάφοροι, επικίνδυνοι. Γιατί εδώ δεν μιλάμε μόνο για ταλαιπωρία, μιλάμε για την ασφάλεια.
Όταν ο συρμός αντί για 80 χιλιόμετρα πάει με 40 λόγω φθοράς, όταν δεν υπάρχει προσωπικό, όταν οι πόρτες μπλοκάρουν από τον συνωστισμό, τότε δεν έχεις απλώς καθυστέρηση. Έχεις κίνδυνο για ανθρώπινες ζωές.
Πού πήγαν οι επενδύσεις; Πού πήγαν τα κονδύλια; Γιατί δισεκατομμύρια πήγαν σε απευθείας αναθέσεις αλλά ούτε 1 ευρώ δεν πήγε σε νέους συρμούς και προσωπικό; Γιατί ο κόσμος ταλαιπωρείται ενώ η κυβέρνηση κάνει επικοινωνία αντί για πολιτική.
Η λύση είναι ξεκάθαρη:
- Άμεση πρόσληψη 800 εργαζομένων σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ.
- Νέοι συρμοί και άμεση ανακατασκευή όσων είναι ακινητοποιημένοι.
- Δρομολόγια ανά 2-3 λεπτά όπως σε κάθε Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.
- Επένδυση στη συντήρηση, όχι πρόχειρα μπαλώματα.
Το Μετρό, από Δημόσιο αγαθό, το μετέτρεψαν σε λαιμητόμο αξιοπρέπειας. Αυτό δεν θα το συνηθίσουμε. Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη έχει αφήσει τα ΜΜΜ να σαπίσουν. Κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι καθαρή πολιτική τους επιλογή.» αναφέρει σε βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Μαμουλάκης.












