Ο σπουδαίος Σέρβος προπονητής επέστρεψε μετά από 14 χρόνια στον Παναθηναϊκό, υπογράφοντας συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.
Στο γήπεδο του τριφυλλιού, ο Ζοτς παρουσιάζεται από τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος τον συνόδευσε ως το Lounge του γηπέδου, όπου και γίνεται αυτή την ώρα η παρουσίασή του.
Ο Ομπράντοβιτς όταν έκανε την είσοδό του στο Telekom Center, αποθεώθηκε από τους φίλους του Παναθηναϊκού που βρίσκονται στις κερκίδες και ανταπέδωσε την αγάπη και το χειροκρότημα!













