Αποκλειστικό: Τον Οκτώβριο του ’19 ο Προαστιακός στο Λουτράκι – Απορρίφθηκε η ένσταση της Άκτωρ

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του loutraki365.gr απορρίφθηκε η προσφυγή της Άκτωρ κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού κανονικοποίησης και ηλεκτροκίνησης της γραμμής του Προαστιακού Ισθμός-Λουτράκι με την οποία διεκδικούσε το έργο.

 

 

Η προσφυγή στηριζόταν στον ισχυρισμό πως από τον έλεγχο των δικαιολογητικών προέκυπτε ότι δύο μέλη της προσωρινής αναδόχου κοινοπραξίας Μυτιληναίος - Ξανθάκης δεν είχαν προσκομίσει το δικαιολογητικό που αναφέρεται στο άρθρο 23.3.γ της διακήρυξης του διαγωνισμού.

 

 

Η απουσία του δικαιολογητικού είναι επί ποινή αποκλεισμού και σε αυτό βασιζόμενη η ΑΚΤΩΡ προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) όπου ήλπιζε σε ανατροπή της διαδικασίας αναδοχής του έργου.

 

 

Η προσφυγή όμως αυτή της Άκτωρ απορρίφθηκε καθώς η προσωρινή ανάδοχος κοινοπραξία Μυτιληναίος - Ξανθάκης προσκόμισε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και ανακηρύχθηκε σε ανάδοχο του έργου.

 

 

Να υπενθυμίσουμε ότι στο σχετικό διαγωνισμό της 30ης Μαρτίου που προσωρινή ανάδοχος ήταν η Κ/Ξ Μυτιληναίος-Ξανθάκης με 47,82%, δεύτερη ήρθε η ΑΚΤΩΡ με 39,96%. Το κόστος του έργου είναι 14,88εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 12εκατ. ευρώ). Τα έργα έχουν χρονικό ορίζοντα 18 μήνες.

 

 

Το έργο αναμένεται να παραδοθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το συντομότερο τον Οκτώβριο του 2019 ενώ στην χειρότερη περίπτωση δεν θα υπερβεί τον Φεβρουάριο του 2020.

 

 

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες του loutraki365.gr ο Οκτώβριος του 2019 είναι και η πιθανότερη ημερομηνία παράδοσης του τόσο σημαντικού για το Λουτράκι έργου.

 

 

Ήδη την τελευταία εβδομάδα κλιμάκια τοπογράφων βρίσκονται στην περιοχή, εκπονώντας τις μελέτες εφαρμογής του έργου, περιλαμβανομένων και των απαραίτητων τοπογραφικών μελετών.

 

 

Το έργο αποτελεί ουσιαστικά την επέκταση του Προαστιακού σιδηροδρόμου που περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου, με ηλεκτροκίνηση ενώ θα συνδεθεί και με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.), του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.

 

 

 

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο της επέκτασης του Προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι συμβαδίζει χρονικά με το έτερο σιδηροδρομικό έργο της κανονικοποίησης της μετρικής γραμμής από τον Ισθμό στα Διυλιστήρια Κορίνθου, που πρόσφατα ανακοινώθηκε επίσημα από το Υπουργείο Υποδομών. Το συγκεκριμένο έργο έχει στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη τόσο των Διυλιστηρίων όσο και της ΒΙΠΕ της ευρύτερης περιοχής.