Δ. Καραπατάς: "Δολοφονούν" την οικονομία του Λουτρακίου

Θα υπερβούμε σε λίγο τα 4 χρόνια και θα μπούμε στα 5, από την στιγμή που η παρούσα κυβέρνηση, ανέλαβε τα ηνία διακυβέρνησης της χώρας και οι 3 κυβερνητικοί βουλευτές σε αγαστή συνεργασία (κυρίως) με τον γραμματέα του υπουργείου υποδομών (που φιγουράρει και ως υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου με τον ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές) έχουν κάνει τα πάντα ώστε να μην προχωρήσει η πανθομολογούμενη απαίτηση και αδήριτη ανάγκη των 17.000 δημοτών και 100.000 παραθεριστών του δήμου Λουτρακίου! 
 

Τινάζοντας στον αέρα, την συγκοινωνιακή προσπελασιμότητα, την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου, με την θεσμοθετημένη, αλλά μη ολοκληρωμένη εισέτι επέκταση του νέου ΓΠΣ Λουτρακίου ! Προκαλώντας επί του παρόντος, πολλά προβλήματα στους πολίτες, με ταυτόχρονη ραγδαία και πολυμορφική ζημιά στην οικονομία του τόπου!

 

Πίσω από την εικονική κοσμογονία των ανακοινώσεων αέρος-αέρος του "εν πολλαίς πολιτικές αμαρτίαις περιπεσούντος" Γιώργου Δέδε, κρύβεται η ανήκεστος βλάβη, στα συμφέροντα, 1300 εργαζομένων στο καζίνο, 17.000 δημοτών και 100.000. παραθεριστών στο δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας & Αγ. Θεοδώρων, που σε συνδυασμό με την υπερφορολόγηση καταπνίγουν την οικονομία και αναστέλλουν κάθε επενδυτική πνοή, στην πιο τουριστική και ιστορική Λουτρόπολη της χώρας, δημιουργώντας συνθήκες Πεσαβάρ.

 

Αναλυτικά η πολυμορφική ζημιά από το βάναυσο χτύπημα στο μαλακό υπογάστριο της οικονομίας του Λουτρακίου:

 

√ με την απεμπόληση του έργου του προαστιακού Λουτράκιου και την παράλληλη κάθοδο του καζίνου της Πάρνηθας στο λεκανοπέδιο της Αττικής, δημιουργούνται καταφανώς ευνοϊκές συνθήκες υπέρ του καζίνο της Πάρνηθας και εις βάρος των 1300 εργαζομένων του καζίνο Λουτρακίου!

 

Αφού όπως γνωστοποίησε και στο πρόσφατο παρελθόν ο ισχυρός ανήρ του καζίνο Λουτρακίου ο κ. Νικόλαος Ρεμαντάς, το 95% της πελατείας του, προέρχεται από την Αθήνα. Και ως εκ τούτου, με το Λουτράκι συγκοινωνιακά αποκλεισμένο,δημιουργούνται συνθήκες κλεισίματος της συγκεκριμένης επιχείρησης, με άμεσες αρνητικές συνέπειες όχι μόνο στους 1300 εργαζόμενους και στην οικονομία του δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων, αλλά σε ολόκληρη την οικονομία της Κορινθίας. Μιας και οι εργαζόμενοι, αλλά και οι προμηθευτές του καζίνο Λουτρακίου, προέρχονται από όλη την επικράτεια του νομού!

 

√ τα μεγάλα έργα του Λουτρακίου όπως το Loutraki Thermal Spa και το δημοτικό κολυμβητήριο, χειμάζονται από την έλλειψη επισκεψιμότητας, και δίνονται αντί πινακίου φακής σε ημετέρους

 

√ το κλείσιμο ακόμη περισσότερων επιχειρήσεών και καταστημάτων σε όλο τον Δήμο Λουτρακίου συνεχίζεται

 

√ οι τιμές όλων των ιδιοκτησιών συνεχίζουν να καταβαραθρώνονται λόγω του βάναυσου πλήγματος στην επισκεψιμότητα της πόλης

 

√ συνεχίζουν να εκτοξεύονται στα ύψη οι δείκτες ανεργίας και σε δυσανάλογο ποσοστό σε σχέση με άλλες τουριστικές περιοχές, με τους νέους του τόπου μας, να ξεριζώνονται προς άγρα εργασίας, για τα προς το ζην!

 

√ ήδη με την πτώση στην επισκεψιμότητα του καζίνο, η επιχείρηση υποχρεώθηκε σε μείωση προσωπικού, και παρόλο αυτά αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις μισθολογικές και ασφαλιστικές του υποχρεώσεις, με άμεσο μεγάλο χαμένο, το κράτος που χάνει έσοδα!

 

√ το καζίνο που δεν έχει τα αναμενόμενα έσοδα, αδυνατεί να καταβάλλει στον δήμο Λουτρακίου οικονομικό μέρισμα, με αποτέλεσμα να μην γίνονται έργα για την πρόοδο των πολιτών.

 

√ το ΚΤΕΛ συνεχίζει να μονοπωλεί προς όφελος του και εις βάρος του ανταγωνισμού, αλλά και των πολιτών, τις επιβατικές μεταφορές για Αθήνα.

 

√ διαιωνίζεται το κυκλοφοριακό που ταλανίζει τους πολίτες σε περιόδους αιχμής,

 

√ διαταράσσεται η ομαλή επέκταση του νέου σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι, καθώς η σημερινή κατάσταση της υπάρχουσας γραμμής δημιουργεί ανισοσταθμία, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση διχοτόμησης της πόλης, ενώ αν είχε πραγματοποιηθεί σήμερα η έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, η γραμμή θα είχε ήδη κατέλθει στο ύψος του οδοστρώματος και θα είχαν ανοίξει όλοι οι παράπλευροι και κάθετοι δρόμοι, με την ταυτόχρονη δημιουργία πολυπόθητων ισόπεδων διαβάσεων, που θα είναι ήταν προστατευόμενες με την κατάλληλη σήμανση, εκτοξεύονται έτσι τις αξίες, στις παρωδίες ιδιοκτησίες, στα ύψη και εξωραΐζοντας ταυτόχρονα την πόλη. 

 

Ευεργετικά αποτελέσματα που χάνονται εξαιτίας των τριών κυβερνητικών βουλευτών και του καρεκλοκένταυρου Γιώργου Δέδε που αλλάζει ξεσκονιστήρια ανάλογα με την περίπτωση κάθε φορά.

 

√ Κατατρεγμένες οι ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως λχ οι οικονομικά ασθενέστεροι, η σπουδάζουσα νεολαία, η τρίτη ηλικία, οι έγκυες γυναίκες, τα παιδιά, οι ποδηλάτες, καθώς και τα άτομα με ειδικές ανάγκες και κινητικές δυσκολίες, εισπράττουν την κοινωνική αναλγησία αφού είναι αποκλεισμένες από σύγχρονη, προσιτή μεταφορά όπως το συγκεκριμένο σύγχρονο, γρήγορο και πλέον καθαρό μέσο σταθερής τροχιάς.

 

√ Ο δήμος Λουτρακίου- Περαχωρας και Αγ. Θεοδώρων να είναι συγκοινωνιακά διχοτομημένος, καθώς εάν υπήρχε ο προαστιακός σιδηρόδρομος σήμερα, θα λειτουργούσε και ως αστικό μέσο μεταφοράς μέσα στα όρια του δήμου και οι πολίτες του Λουτρακίου, του Ισθμού και των Αγίων Θεοδώρων, θα μπορούσαν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά να μετακινηθούν σε ολόκληρη την ενδοχώρα του δήμου.

 

√ Ο δήμος σπαταλάει πολύτιμους πόρους για την εξεύρεση και την αγορά οικοπέδων, για την δημιουργία πάρκινγκ.

 

√ Ενώ την περίοδο των ισχνών αγελάδων, ο δήμος ξοδεύει αστρονομικά ποσά, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες του Λουτρακίου, μήπως και καταφέρει να προσελκύσει τουρισμό…

 

Προς επίρρωσιν των προαναφερόμενων, ο γράφων υπενθυμίζει, ότι με μεγάλη καθυστέρηση, τον Σεπτέμβριο του 2017, ο Γιώργος Δέδες, από το Επιμελητήριο Κορίνθου είχε ανακοινώσει για τον Νοέμβρη του 2017, την προκήρυξη του έργου! Κάτι που όπως αναμένονταν τότε, από τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, δεν έγινε ποτέ. Αφού ο συγκεκριμένος πολιτικός "ζεστοθεσούλης" είναι ανακόλουθος λόγων και έργων για το συγκεκριμένο θέμα, 8 χρόνια τώρα και έχει ο Θεός!

 

Ακολούθησαν με τυμπανοκρουσίες και μεγάλη καθυστέρηση ( Φεβρουάριος 2018) από το Δημαρχείο του Λουτρακίου και νέες πομπώδεις εξαγγελίες χρονοδιαγράμματος από τον μεταμφιεσμένο φιλολαϊκό γραμματέα του υπουργείου υποδομών και την ταιριαστή του ομήγυρη - πολιτικοπανήγυρη, με τον "σαρωτικό" Γιώργο Δέδε να δηλώνει τότε με εμβρίθεια πιγκουίνου:

 

«Στο υπουργείο μας δεν έχουμε έργα που μπλοκάρουν. Τουναντίον υπάρχουν πολλά έργα που τα ξεμπλοκάραμε»

 

Με τον ρου των γεγονότων να διαφωνεί και πάλι μαζί του, να φανερώνει ακόμα μια φορά, πόσο επιζήμιος για την κοινωνία είναι ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, σημερινός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και μελλοντικός υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου, που προβαίνει μόνο σε ανακοινώσεις ανονειρικής ονειροφαντασίας, ώστε να συντηρεί ένα όψιμο ενδιαφέρον προς άγραν ψηφοφόρων.

 

Η γνωστή πλέον σε όλους περιρρέουσα «πλεονασματική»σοφία, του "τρικολόρ" Γιώργου Δέδε εκθέτει συλλήβδην τον κυβερνητικό σχηματισμό αλλά και τον Πρωθυπουργό της χώρας Αλέξη Τσίπρα, που πριν λίγους μήνες, στο αναπτυξιακό συνέδριο της Τρίπολης, είχε ανακοινώσει τον Προαστιακό του Λουτρακίου.

 

Δείτε στην συνέχεια το ατελέσφορο χρονοδιάγραμμα του Δέδε, που προοιωνίζει το ζοφερό μέλλον του έργου και τις καταθλιπτικές καταστάσεις για τους πολίτες...

 

• 12/2/18: Έγκριση από το Δ.Σ της ΕΡΓΟΣΕ των τευχών δημοπράτησης

 

• 15/2/18: Δημοσίευση στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας

 

• 23/3/18: Κατάθεση αιτήσεων – προσφορών

 

• Σεπτέμβριος 2018 (ΤΟ ΑΡΓΌΤΕΡΟ) : ΥΠΟΓΡΑΦΉ ΣΎΜΒΑΣΗΣ 

 

• Φεβρουάριος 2020: Ολοκλήρωση του έργου!

 

Στην «αμαρτωλή» ΕΡΓΟΣΕ, το σχέδιο της παρελκυστικής τακτικής, ετέθη και πάλι σε εφαρμογή και όλα δείχνουν ότι με εντολές άνωθεν, κάνουν τα πάντα, για να εκτροχιάσουν και πάλι το έργο του προαστιακού του Λουτρακίου! 

 

Προς την κατεύθυνση αυτή, τον περασμένο Σεπτέμβρη, αντί για την συμβασιοποίηση του έργου μέσα στην πιο δεισμενή χρονικά περιβάλλουσα που είχε ανακοινώσει ο πολιτικός "θεομπαίχτης"Γιώργος Δέδες και αφού προηγουμένως είχαν παρέλθει οι 40 εργάσιμες ημέρες μετά την ανάδειξη του μειοδοτικού αναδόχου, που έπρεπε να περιμένουμε για τυχόν ενστάσεις από τις υπόλοιπες εταιρείες του διαγωνισμού, είχαμε μια στημένη και προφανώς υποβολιμαία (όπως μαρτυρούν τα γεγονότα) ένσταση, με την οποία εξυφαίνονται καταχθόνια σχέδια και πλεκτάνες...

 

Η "ΣΤΗΜΈΝΗ" ΈΝΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΆΒΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΌ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ ΚΑΙ ΤΟ "ΜΑΎΡΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ" ΤΟΥ ΓΙΏΡΓΟΥ ΔΈΔΕ ΑΠΟΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΒΟΛΕΑΣ!

 

Η κοινοπραξία εταιρειών ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ΞΑΝΘΑΚΗΣ που ήταν η ανάδοχος του έργου της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΌΜΙΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΆ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΆΡΘΡΟ 23.3.γ ΤΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΎ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΉ ΤΟΥΣ ΌΠΩΣ ΠΡΟΚΎΠΤΕΙ ΑΠΟ ΌΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ! 

 

ΔΕΊΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΡΆ ΤΟΥ ΚΕΙΜΈΝΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΌΜΕΝΟ ΝΤΟΚΟΥΜΈΝΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Η ΊΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΕΠΙΚΡΆΤΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΖΕΙ ΆΛΛΟ ΜΕΓΆΛΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΌ ΈΡΓΟ ΑΞΊΑΣ ΕΚΑΤΟΝΤΆΔΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΊΩΝ ΕΥΡΏ ΈΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΘΈΣΕΙ ΌΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΆ ΠΟΥ ΔΉΘΕΝ ΔΕΝ ΔΙΈΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΌ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ .

 

ΜΕ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ Ο ΑΚΤΩΡ, ΈΧΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΜΈΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΈΝΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΊΑ ΤΗΝ ΕΊΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΏΣΕΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΠΟΛΎ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΊ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΙΣ YPODOMES.COM;

 

Και ενώ θα μπορούσε πάρα πολύ γρήγορα και εύκολα να έχει αποσαφηνιστεί αν ο πρώτος του διαγωνισμού διαθέτει ή όχι, τα 25 δικαιολογητικά που προϋποθέτει η διακήρυξη, έχουμε μπει στον τρίτο μήνα αναμονής, χωρίς να έχει επίσημα διευκρινιστεί, το ποιος είναι ο τελικός ανάδοχος του έργου!

 

Την ίδια στιγμή κύκλοι στην ΕΡΓΟΣΕ, προβλέπουν πως το συγκεκριμένο έργο που παρέλκει, δεν θα έχει ξεκινήσει ούτε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι! 

 

Εκτιμήσεις και γεγονότα που επιβεβαιώνουν όλα τα ως άνω εκτεθέντα και τα οποία αποκαλύπτουν τις κρυψίνοιες 

 

προθέσεις της πολύλαλης κυρίας Μαρίας Θελερίτη και των υπολοίπων "αντιμνημονιακών" βουλευτών Γιώργου Τσόγκα και Γιώργου Ψυχογιού. Που για την ώρα δείχνουν ότι είναι "δεμένοι" πισθάγκωνα στο μαύρο άρμα ολέθρου του Γιώργου Δέδε, το οποίο με τις ερπύστριες του, τσαλαπατά και συνθλίβει την δημοκρατία, καθώς και τα συμφέροντα 17.000 δημοτών και 100.000 παραθεριστών του δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας και Αγ. Θεοδώρων!

 

Αποδρομή από την δημοκρατία και αποκοπή από τα δημόσια συμφέροντα...

 

Υπογραμμίζεται με τα πλέον φωτεινά χρώματα, πως όλα τα προαναφερόμενα πολιτικά πρόσωπα, βρίσκονται όχι μόνο εκτός δημοσίων συμφερόντων, αλλά και εκτός δημοκρατίας! Αφού μέχρι στιγμής, δεν εφαρμόζονται οι 3 +1 ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου Περαχωρας και Αγ Θεοδώρων, οι αποφάσεις όλων των φορέων του δήμου, καθώς και η ομόφωνη απόφαση της Ο. Τ. ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου! Αναντίρρητα γεγονότα που κυοφορούν το ερώτημα: " Μήπως τα βρήκαν τελικά οι κυβερνητικοί βουλευτές με τον Γιώργο Δέδε και τους πολιτικούς βραχίονες των οικονομικών συμφερόντων που βδελύσσονται τα συμφέροντα 17.000 δημοτών και 100.000 παραθεριστών του δήμου Λουτρακίου Περαχωρας και Αγ Θεοδώρων;

 

ΥΓ Ο ημεροδείκτης γυρίζει πίσω στις 2/2/2018 και ακολουθούν, όλα όσα είχε γράψει την ημέρα των ανακοινώσεων από το κλιμάκιο του υπουργείου υποδομών, ο γράφων :

 

ΚΟΥΤΣΑ ΚΟΥΤΣΑ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΌΣ ΤΟΥ ΔΕΔΕ ΘΥΜΊΖΕΙ ΚΟΥΤΣΟΦΛΈΒΑΡΟ ΜΕ ΜΈΛΛΟΝ ΖΟΦΕΡΌ...

 

Εκ προοιμίου διευκρινίζω, πως δεν έχω "βιτριολική" διάθεση, αλλά είμαι υποχρεωμένος να θυμίσω, ότι και πάλι στις 17/7/2013 ο Γιώργος Δέδες με τον τότε πολιτικό του προϊστάμενο Πέτρο Τατούλη, είχαν δημοσιεύσει (σαν διακινητές σανού) με τυμπανοκρουσίες και σημαίες, το παρακάτω χρονοδιάγραμμα ψευδαισθήσεων, για την εκτέλεση του έργου της έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι:

 

" Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε μεταξύ του προέδρου του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλου, του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, του αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργου Δέδε, και του δημάρχου Λουτράκιου Κώστα Λογοθέτη!

 

Στη συνάντηση έγινε ανασκόπηση των ενεργειών που μέχρι σήμερα είχαν αναληφθεί και οι εμπλεκόμενες πλευρές κατέληξαν στο οριστικό πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου! 

 

Συγκεκριμένα ο ΟΣΕ θα εκπονήσει τις απαιτούμενες μελέτες για τη μετατροπή της σιδηροδρομικής γραμμής από μετρική σε κανονικού εύρους, με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση ( υδραυλική, στατική, ηλεκτροκίνηση μονοσύρματης γραμμής, επαφής τύπου trolley, φιλική στο περιβάλλον και ΑΣΙΔ, κλπ) καθώς και τα τεύχη δημοπράτησης του έργου, υποβάλλοντας το σχετικό αίτημα για την χρηματοδότηση του όλου έργου από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, στα τέλη του προσεχούς Νοεμβρίου 2013!

 

Από την πλευρά της η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει ήδη εξασφαλίσει την απαιτούμενη χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ!

 

Το έργο θα προκηρυχθεί στις αρχές του 2014, θα έχει ανάδοχο μέσα στο πρώτο τρίμηνο και θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2014!"

 

 

στο ίδιο δράμα θεατές ...

 

 

Προκαλεί θυμηδία, που αλλοιώνει το πολίτευμα του δήμου, και κόβει συθέμελα τα συμφέροντα των δημοτών, το πανομοιότυπο σημερινό χρονοδιάγραμμα που έδωσε με λόγια αέρος αέρος, ο Γιώργος Δέδες από το Δημαρχείο του Λουτρακίου!

 

Ώστε να διατρανώσει την εικονική κοσμογονία του και την ανύπαρκτη αποτελεσματική πραμάτεια του, για να εκθειάσει το πόπολο, να υφαρπάξει ψήφους, χωρίς φυσικά να έχει παραδόσει το έργο (μέχρι την οδό Αιγαίου) πριν τις επερχόμενες εκλογές, στις οποίες όπως θρυλείται, θα κατέλθει με την ιδιότητα του υποψήφιου περιφερειάρχη Πελοποννήσου!

 

Ειρήσθω εν παρόδω, όχι μόνο το ζοφερό παρελθόν του, αλλά και η λογική ακολουθία των γεγονότων, συνομολογούν, πως αν ήταν ειλικρινείς οι προθέσεις του Γιώργου Δέδε, θα έπρεπε εξ αρχής (από το 2015) να είχε ουσιαστικοποίησει τις ενδεδειγμένες κινήσεις, έτσι ώστε ο προαστιακός σήμερα, να εκτελούσε κανονικά τα δρομολόγια, Αθήνα/Αεροδρόμιο-Λουτράκι και αντίστροφα, εξυπηρετώντας 17.000 δημότες και 100.000 παραθεριστές του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων!

 

Ωστόσο εδώ και 3 χρόνια, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, κωλυσιεργούσε το συγκεκριμένο έργο, βουλιάζε την τοπική κοινωνία και οικονομία, εφαρμόζοντας την τακτική της τρικλοποδιάς, και την παροιμία του τεμπέλη που λέει : 

 

" ότι έχεις να κάνεις για αύριο άφησέ το για μεθαύριο!"

 

Δείτε τις σημερινές εφιαλτικές ημερομηνίες, που επαναλαμβάνουν, (με κομπάρσους τους 3 κυβερνητικούς βουλευτές), το ίδιο τρομακτικό έργο που είχε σκηνοθετήσει εις βάρος της τοπικής κοινωνίας, το 2014 ο συνήθης ύποπτος Γιώργος Δέδες.

 

Χρονοδιάγραμμα εξαγγελία, το οποίο μετατράπηκε σε μνημείο στρεψοδικίας και εξαπάτησης των πολιτών, με καραμπινάτη μάλιστα αντίστροφη της έννοιας της αντιπροσωπευτικότητας και ευθεία ακύρωση της λαϊκής κυριαρχίας και εντολής:

 

 

Οι σημερινές ημερομηνίες και το χρονοδιάγραμμα Δέδε...

 

• Οκτώβριος του 2017: Διασφαλίστηκε η ένταξη της σύνδεσης στο αναθεωρημένο ΕΣΠΑ.

 

• 20/11/17: Έγκριση από την ΕΡΓΟΣΕ των τεχνικών χαρακτηριστικών

 

• 22/12/17: Άνοιγμα της ΣΑΕ (Κωδικός πληρωμής) του έργου

 

• 12/2/18: Έγκριση από το Δ.Σ της ΕΡΓΟΣΕ των τευχών δημοπράτησης

 

• 15/2/18: Δημοσίευση στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας

 

• 23/3/18: Κατάθεση αιτήσεων – προσφορών

 

• Σεπτέμβριος 2018 ( το αργότερο) : Υπογραφή Σύβασης

 

• Φεβρουάριος 2020: Ολοκλήρωση του έργου!

 

 

Υ. Γ. το αναίτια καθυστερημένο χρονοδιάγραμμα του Γιώργου Δέδε, είναι η κυνική ομολογία ΤΗΣ ΨΥΧΡΉΣ ΔΟΛΟΦΟΝΊΑΣ, ΤΗΣ ΑΝΆΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ ΠΡΟΣ ΌΦΕΛΟΣ ΑΛΛΌΤΡΙΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΉΤΩΝ....