Με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Δήμα, η Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων του Λουτρακίου απευθύνει ανοιχτή επιστολή, ζητώντας την άμεση ολοκλήρωση και αποτελεσματική λειτουργία της σύνδεσης του Λουτρακίου με το δίκτυο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Το έργο χαρακτηρίζεται ως φιλοπεριβαλλοντικό, κοινωφελές και αναπτυξιακό, κρίσιμο για τους 22.000 κατοίκους και τους 100.000 θερινούς επισκέπτες της ιστορικής λουτρόπολης.
Τα βασικά αιτήματα της επιστολής
1. Ενίσχυση της συχνότητας δρομολογίων
Ζητείται η εκτροπή 12 από τα 36 ημερήσια δρομολόγια Αθήνα–Κιάτο προς Λουτράκι, διασφαλίζοντας συνεχή και άμεση σύνδεση της πόλης με την Αθήνα. Η κίνηση αυτή θεωρείται αναγκαία για την εξυπηρέτηση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, αλλά και την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
2. Ολοκλήρωση κρίσιμων υποδομών
Τονίζεται η ανάγκη άμεσης εγκατάστασης του συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον κόμβο Ισθμού (Παράδεισος – Φιλοθέη), το οποίο, όπως αναφέρεται, δεν είχε συμπεριληφθεί στην αρχική σύμβαση του έργου.
3. Κατασκευή Β’ Φάσης Σταθμού Ισθμού
Η δημιουργία ενός νέου, σύγχρονου σταθμού μετεπιβίβασης (Junction) κοντά στο σημείο διακλάδωσης των γραμμών κρίνεται απαραίτητη, προκειμένου να επιτευχθεί άμεση ανταπόκριση μεταξύ των δρομολογίων Λουτρακίου–Αθηνών και Αθηνών–Πατρών.
4. Διαφημιστική προβολή του νέου δικτύου
Η επιστολή ζητά επίσης ισχυρή καμπάνια ενημέρωσης, τόσο σε ελληνικό όσο και διεθνές επίπεδο (αεροδρόμια, σταθμοί, μέσα μαζικής μεταφοράς), για τη νέα σιδηροδρομική σύνδεση Λουτρακίου–Αθήνας–Αεροδρομίου, με στόχο την αύξηση της επιβατικής κίνησης και τη στήριξη της τοπικής οικονομίας.
Έκκληση για συνάντηση και συνεργασία
Η Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων εκφράζει την επιθυμία για άμεση συνάντηση με τον Υπουργό, ώστε να συζητηθούν αναλυτικά τα ζητήματα. Τονίζει επίσης την προσήλωσή της στη στήριξη κάθε ενέργειας που εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και την ανάπτυξη της περιοχής.
Η επιστολή υπογράφεται εκ μέρους της Πρωτοβουλίας από τον κ. Δημήτρη Καραπατά.
H Ανοιχτή επιστολή της Πρωτοβουλίας Πολιτών & φορέων, προς τον νέο Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Χρήστο Δήμα
Αξιότιμε κ. Δήμα,
επ᾿ ευκαιρία αναλήψεως των καθηκόντων σας, ως υπουργού Υποδομών & Μεταφορών και αφού αρχικά, σας συγχαρούμε για την επιτυχία σας, θα θέλαμε να σας θέσουμε μερικά ζητήματα, σχετικά με το προς ολοκλήρωση, φιλοπεριβαλλοντικό, κοινωφελές και αναπτυξιακό έργο της σύνδεσης του Λουτρακίου (από την οδό Αιγαίου), με το δίκτυο του Προαστιακού σιδηρόδρομου, προκειμένου το εν θέματι, να λειτουργήσει με τρόπο απολύτως παραγωγικό για τους Ευρωπαίους τουρίστες (που έχουν γαλουχηθεί με τη νοοτροπία της σιδηροδρομικής μετακίνησης), τους 22.000 δημότες και τους 100.000 παραθεριστές της ιστορικής μας λουτρόπολης, που είναι και ένα από τα πιο σημαντικά, παραθεριστικά κέντρα της χώρας!
Αρχικώς, υπογραμμίζουμε ότι άπαντες πληροφορήθηκαν τη στρατηγική δέσμευση του πρωθυπουργού, για απόλυτη προτεραιοποίηση των αναγκαίων έργων του υπουργείου σας, προς την κατεύθυνση της ανάταξης των ελληνικών σιδηροδρόμων, ούτως ώστε, στον αιώνα της ταχύτητας και της διεθνοποιημένης οικονομίας που ζούμε, οι σιδηροδρομικές μεταφορές (όπως και την χρονιά ορόσημο του 2004), να βρεθούν και πάλι στο προσκήνιο, ανακτώντας την στρατηγική τους ηγεμονία, προς όφελος του ελληνικού λαού, στα πρότυπα των προηγμένων κρατών του δυτικού κόσμου, στα οποία όλες οι κυβερνήσεις διατείνονται ότι ανήκουμε!
Οι κοινωνικές συνθήκες είναι ώριμες, οι τεχνολογίες και τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα υπάρχουν, προκειμένου να αξιοποιηθούν, για να υλοποιηθούν υψίστης σημασίας έργα, που θα επιτρέψουν τη δυναμική διαλειτουργικότητα του σιδηροδρόμου, με την αναμενόμενη αύξηση της δρομολογικής ταχύτητας των συρμών, τη διεύρυνση της χωρητικότητας του δικτύου και, φυσικά, τη βελτιστοποιημένη ασφάλεια που θα επέλθει, κυρίως μέσω της ενιαίας λειτουργίας των συστημάτων της αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση, εξοπλισμένης με ETCS (LEVEL 2& 3) ΕRTMS, GSM-R κ.λπ., ούτως ώστε ο ελληνικός σιδηρόδρομος του αύριο , να είναι εφάμιλλος των ευρωπαϊκών και να ανταγωνίζεται επί ίσοις όροις, σε χρόνους, κόστος μετακίνησης, αλλά και ποιότητα παροχόμενων υπηρεσιών, τα υπόλοιπα μεταφορικά μέσα.
Μέσα στον προαναφερόμενο καθορισμένο και δεσμευτικό για το υπουργείο σας πλαίσιο, οι κορυφαίοι επιστήμονες, με την αναγνωρισμένη πολυχρόνη εμπειρία και εξειδίκευση, οι οποίοι συνεργάζονται αφιλοκερδώς με την οργανωμένη Πρωτοβουλία Πολιτών – Φορέων για τον Προαστιακό, και οι οποίοι, σημειωτέον, μέχρι σήμερα έχουν συμβάλει τα μέγιστα (συνεργαζόμενοι και με τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου μας) για τη διευθέτηση σειράς ζητημάτων που προέκυψαν από υπαιτιότητα τρίτων, κατά την κατασκευή του εν λόγω έργου, υποδεικνύουν τρεις βασικούς άξονες, στους οποίους πρέπει να στηριχθούμε, για την απολύτως πετυχημένη λειτουργία της γραμμής του Λουτρακίου, που είναι οι κάτωθι αλληλοεξαρτώμενες παρεμβάσεις:
– Πυκνό πλέγμα δρομολογίων, σε ώρες που θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό...
Ωσότου αποκτηθεί το νέο τροχαίο υλικό, που θα εξασφαλίσει επάρκεια συρμών για την κάλυψη όλων των σιδηροδρομικών δρομολογίων, σε πρώτη φάση και για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα του έργου στόχος, επιβάλλεται, το 1/3 των ήδη υπαρχόντων δρομολογίων από Αθήνα για Κιάτο και αντίστροφα (δηλαδή τα 12 από τα 36 συνολικά δρομολόγια) να εκτραπούν για Λουτράκι, ώστε να εξασφαλίζεται, ολόκληρο τον χρόνο, η αυτόνομη απευθείας σύνδεση μεταξύ Αθηνών – Λουτρακίου και αντίστροφα!
Και μπορεί τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται από την ιδιωτική Η.Τ.
( θυγατρική των ιταλικών F.S.) , είναι όμως Υ.Γ.Ο.Σ.!
Δηλαδή είναι Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (πιο γνωστές ως υποχρεώσεις Δημόσιας Συγκοινωνίας), διέπονται από σχετική Κοινοτική Οδηγία, πριμοδοτούνται από το υστέρημα του ελληνικού λαού και, επομένως, το υπουργείο που έχετε τεθεί επικεφαλής εσείς κ. Υπουργέ, ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ έχει και δικαιοδοσία και σοβαρό λόγο να παρέμβει, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, κοινωνικής ευαισθησίας και ίσης μεταχείρισης των πολιτών της Κορινθίας.
Αφού στις κοινωνικές ομάδες που θα εξυπηρετηθούν συγκοινωνιακά, από τα δρομολόγια του Προαστιακού Λουτρακίου, συγκαταλέγονται και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως οι συνάνθρωποι μας με κινητικά προβλήματα και προβλήματα όρασης, η τρίτη ηλικία, οι έγκυες γυναίκες, το στρατιωτικό προσωπικό της Σχολής Μηχανικού, οι πολύτεκνες οικογένειες, αλλά και η σπουδάζουσα νεολαία, με τους καθηγητές που διδάσκουν στα σχολεία του τόπου μας και, καθημερινά, θα μετακινούνται με το συγκεκριμένο μέσο από και προς την Αθήνα.
Συνεπώς, επιβάλλεται να κινηθούμε προς την προαναφερθείσα κατεύθυνση!
Παρενθετικά, σας ενημερώνουμε πως το ανωτέρω αίτημα το έχουμε θέσει από κοινού με τον Δήμαρχο Λουτρακίου στους προκατόχους σας, με το υπ. αριθμ. 297 έγγραφο μας, στις 11/01/2021!
Παράλληλα, είχε τεθεί μέσω αυτού και η εγκατάσταση του συστήματος ελέγχου των 3 αλλαγών τροχιάς, της κεντρικής γραμμής Αθηνών – Κορίνθου προς τη γραμμή του Λουτρακίου, στον κόμβο Ισθμού (θέση Παράδεισος – Φιλοθέη), με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση που θα ελέγχεται από το Κ.Ε.Κ. του ΟΣΕ Κορίνθου, αφού δυστυχώς, το εν λόγω κρίσιμο για την εύρυθμη λειτουργία της γραμμής του Λουτρακίου σύστημα, εξ όσων γνωρίζουμε ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ στην αρχική Σύμβαση (1509) του έργου:
«Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση» και, δίχως αυτό το σύστημα και την εύκολη διασύνδεσή του με τον ΟΣΕ Κορίνθου, ίσως δημιουργηθούν δυσλειτουργίες στο εν θέματι, ειδικά αν αναλογιστούμε πως στον σταθμό του Ισθμού θα προστεθεί, μελλοντικά, και ο φόρτος κυκλοφορίας των εμπορικών συρμών από και προς τα διυλιστήρια της Motor Oil, όταν περατωθεί η κανονικοποίηση της μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής, Ισθμού – Καλαμακίου – Διυλιστηρίων!
Επομένως, κύριε Υπουργέ, όπως αντιλαμβάνεστε, θα πρέπει να ελέγξετε άμεσα αν έχει δρομολογηθεί η διευθέτηση του εν λόγω ζητήματος από τον δικαιούχο του έργου και, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν έχει γίνει τίποτα, οφείλετε να δώσετε εντολή για τις ενδεδειγμένες ενέργειες, ούτως ώστε να είναι εγκατεστημένο το προαναφερθέν σύστημα, με την παράδοση και τη θέση σε λειτουργία της προαστιακής γραμμής του Λουτρακίου, από τον ΟΣΕ.
– de facto κατασκευή Β’ Φάσης σταθμού Ισθμού (Μετεπιβίβαση- Junction)…
Η ολοκλήρωση του υφιστάμενου (παλιού) σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού, έχει τα πλεονεκτήματα της άμεσης εγγύτητας με το τουριστικό κέντρο του Ισθμού και την εύκολη προσπελασιμότητα από την οδοποιία Ισθμού Λουτρακίου. Πλην όμως, στερείται του πλεονεκτήματος της άμεσης γειτνίασης με την Σ.Γ.Υ.Τ. Αθηνών – Πατρών!
Οπότε, εκ των πραγμάτων, είναι υποχρεωτική η κατασκευή της Β’ Φάσης του σταθμού Ισθμού, σε μικρή απόσταση από την Α’ Φάση (που έχει ολοκληρωθεί) και επί του σημείου που διακλαδίζεται η γραμμή του Λουτρακίου από τη διπλή ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Πατρών (θέση Παράδεισος – Φιλοθέη), για να ικανοποιηθούν όλες οι παράμετροι της εύρυθμης σιδηροδρομικής σύνδεσης, όπως είναι και η απευθείας μετεπιβίβαση των επιβατών στους αρτηριακούς συρμούς Αθηνών – Πατρών, από τους συρμούς Λουτρακίου – Αθηνών!
Κάτι που έχει από καιρό αποφασίσει η τοπική κοινωνία, με τις μεγαλειώδεις δημοκρατικές κινητοποιήσεις της, οι οποίες, όπως γνωρίζετε άριστα, υποστηρίζονται από σχετικές αποφάσεις του ΔΣ και προστάζει, τόσο η προμελέτη που έχει εκπονήσει ο Δήμος Λουτρακίου, με τις τεχνικές υπηρεσίες του, στην εταιρεία On Truck rail system experts, όσο και η διεθνής πρακτική, για την εύκολη μετεπιβίβαση (side by side) των επιβατών των δρομολογίων Λουτρακίου – Αθηνών, προς τους συρμούς που κατευθύνονται από Αθήνα για Πάτρα και ενδιάμεσους σταθμούς ή και το αντίστροφο.
Δηλαδή, τη μετεπιβίβαση (side by side), στον Ισθμό, όλων των επιβατών που θα ταξιδεύουν με τα αρτηριακά τρένα από Πάτρα προς Αθήνα, στους συρμούς Αθηνών – Λουτρακίου!
Έτσι, επιτυγχάνεται, εκτός των άλλων, και η έμμεση σιδηροδρομική σύνδεση του Λουτρακίου με την Πάτρα και τους ενδιάμεσους σταθμούς.
Πέραν των ανωτέρω, όμως, με τη κατασκευή του 2ου σταθμού Ισθμού, θα μπορούν να διεξάγονται και τοπικά δρομολόγια μεταξύ Λουτρακίου – Ισθμού (shuttle service), που μπορούν να πραγματοποιούνται με συρμό Stadler GTW 2/6 RailBus, ούτως ώστε να εξασφαλίζεται η ανταπόκριση με τούς αρτηριακούς συρμούς Πατρών – Αθηνών και αντίστροφα.
Το RailBus ή η αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ – 2000 που θα χρησιμοποιηθούν για να πραγματοποιούνται τα τοπικά δρομολόγια από και προς Λουτράκι, για τη μετεπιβίβαση του επιβατικού κοινού από και προς στους αρτηριακούς συρμούς Αθηνών- Πατρών -Αθηνών, στον σταθμό επί της κύριας διπλής γραμμής, μπορούν να έχουν έδρα τον νέο ΣΣ Κορίνθου και, όταν θα καλούνται να παράσχουν μεταφορικό έργο, μπορούν να αναμένουν σειρά, για εκτέλεση τοπικού δρομολογίου, στη δεύτερη τροχιά του υφιστάμενου ΣΣ Ισθμού, όταν στην γραμμή του Λουτρακίου θα κινούνται οι ηλεκτροκίνητοι προαστιακοί συρμοί Desiro Siemens 460 που θα εξασφαλίζουν την τακτική, απευθείας, αυτόνομη σύνδεση Λουτρακίου – Αθηνών και αντίστροφα.
Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται η βέλτιστη συχνότητα εξυπηρέτησης των επιβατών του Λουτρακίου, αφού εκτός των 6 απευθείας σιδηροδρομικών δρομολογίων από το Λουτράκι στην Αθήνα και των 6 από την Αθήνα στο Λουτράκι ( 12 συνολικά), μπορούν να εξασφαλιστούν, με έμμεσο τρόπο, άλλα 6 + 6 δρομολόγια από Λουτράκι για Αθήνα και αντίστροφα, μέσω του τοπικού συρμού, φτάνοντας τα 24 συνολικά δρομολόγια ανά 24ωρο, δηλαδή, όσα δρομολόγια θα διαθέτει τελικά και η υπόλοιπη Κορινθία, που εξυπηρετείται από τον ηλεκτροκίνητο Προαστιακό!
Οι διαστάσεις των πλευρικών αποβαθρών του σταθμού Ισθμού – Β’ Φάση (Μετεπιβίβαση – Junction) που θα κατασκευαστούν παραπλεύρως των τροχιών της ΣΓΥΤ Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, πρέπει απαραίτητα να έχουν μήκος τουλάχιστον 200 μέτρων, ώστε μελλοντικά να επιτρέπουν τη στάθμευση ακόμα και ελκόμενων υπεραστικών επιβατικών ηλεκτροκίνητων αμαξοστοιχιών, 7 ή 8 συνολικών σιδηροδρομικών οχημάτων που ή δύο συνδεδεμένων προαστιακών ηλεκτροκίνητων αυτοκινηταμαξών Desiro Siemens!
Περισσότερες λεπτομέρειες επί αυτών μπορούμε να αναπτύξουμε, σε πρώτη φάση, με τους μελετητές του έργου κατασκευής Β’ Φάσης σταθμού Ισθμού (Μετεπιβίβαση- Junction) που είναι υποχρεωτική, αλλά και με τους υπεύθυνους που σχεδιάζουν το πλέγμα των προαστιακών σιδηροδρομικών δρομολογίων της πρωτεύουσας!
– Γνωστοποίηση της έναρξης λειτουργίας της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λουτρακίου…
με την Αθήνα, τον Πειραιά και το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, στο ευρύτερο επιβατικό κοινό του λεκανοπεδίου Αττικής, μέσω ισχυρής διαφημιστικής προβολής, σε τηλεοπτικούς σταθμούς και έντυπα μέσα, πανελλαδικής εμβέλειας, ένταξη στο συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής, αφισών και ενημερωτικών φυλλαδίων, στο Αεροδρόμιο, στους σταθμούς του Μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, του Προαστιακού, αλλά και διαφήμιση μέσω καταχώρησης του επίσημου περιοδικού του Διεθνούς Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος που διανέμεται δωρεάν στους εκατοντάδες χιλιάδες ταξιδιωτών των αεροπορικών εταιρειών, προς τους εγχώριους και διεθνείς αεροπορικούς προορισμούς!
Συμπληρωματικά, πάντοτε, με την κινητή διαφήμιση, που έχει δεσμευθεί (μέσω του προεκλογικού της προγράμματος) πως θα κάνει η δημοτική αρχή, «ντύνοντας» κάποιον ή κάποιους συρμούς του Προαστιακού με τα σήματα του Λουτρακίου, για να πραγματοποιείται η «κινητή» διαφήμιση της σιδηροδρομικής γραμμής του Λουτρακίου, ως νέου και μεγάλου τουριστικού προορισμού της Αθήνας.
Τα παραπάνω επιβαλλόμενα είναι εξόχως σημαντικά, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα ανταποδοτικά οφέλη για την κοινωνία, το επιχειρηματικό φάσμα της περιοχής (στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το καζίνο Λουτρακίου, το οποίο, δια τους τέως Διευθυντή του κ. Στεργιώτη, στη δημόσια διαβούλευση στο Πνευματικό Κέντρο, είχε δηλώσει το μεγάλο ενδιαφέρον της εν λόγω επιχείρησης για να μεταφέρονται οι χιλιάδες πελάτες της), την απασχόληση των νέων, το περιβάλλον (αναφερόμαστε στο πλέον σύγχρονο μέσο μεταφοράς που είναι ο ορισμός του φιλοπεριβαλλοντικού, όχι μόνο για τις σχεδόν μηδενικές του εκπομπές ρύπων και θορύβων στο περιβάλλον, αλλά και για τη διαδραστική μείωση της χρήσης των αυτοκινήτων που θα επιφέρει η πλήρης ανάπτυξη του), καθώς και για τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές εταιρείες!
Όπως ο πάροχος του μεταφορικού έργου και ο διαχειριστής του δικτύου, ο κρατικός ΟΣΕ, ο οποίος εισπράττει για λογαριασμό του Ελληνικού δημοσίου τέλη χρήσης του δικτύου από όλες τις ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην χώρα.
Θεωρούμε, λοιπόν, αυτονόητη την υποστήριξη σας στα ανωτέρω, καθώς και το ενδιαφέρον σας, για τον ορθότερο σχεδιασμό του συγκεκριμένου έργου, προκειμένου αυτό να λειτουργήσει με απόλυτα παραγωγικό τρόπο, εξασφαλίζοντας τα μέγιστα δυνατά οφέλη για τον τόπο μας, την κοινωνία, αλλά και τις επερχόμενες γενιές, αξιοποιώντας στο έπακρο τα χρήματα που ήδη δαπανήθηκαν για την κατασκευή του (μέρος των οποίων εξασφαλίσατε κι εσείς από τη θέση του Υφυπουργού Ανάπτυξης) και τα οποία, ως γνωστόν, προέρχονται, όχι μόνο από κοινοτικά κονδύλια, αλλά και από το υστέρημα του ελληνικού λαού, μέσω των προγραμμάτων συγχρηματοδότησης που ολοκληρώνουν τα μεγάλα δημόσια έργα.
Γι’ αυτό και, εκ των προτέρων, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που θα συμβάλλετε στην υλοποίηση των ανωτέρω δικαίων και αυτονόητων αιτημάτων και αποβλέπουμε σε μια δια ζώσης συνάντηση που επιθυμούμε να έχουμε μαζί σας, για να τα αναπτύξουμε ακόμα πιο αναλυτικά.
Οπότε, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σχετικά, γι’ αυτό μας το αίτημα, με την πρώτη ευκαιρία, αφού πιστεύουμε ότι γεγονότα σαν αυτά που έλαβαν χώρα στις 10-4-2013 και τα οποία δεν συνάδουν με την δημοκρατία, τη διαφάνεια και το δημόσιο συμφέρον, δεν θα επαναληφθούν.
Προς τούτο, σας διαβεβαιώνουμε ότι για όλες τις μαχητικές και προς το συμφέρον της κοινωνίας ενέργειες σας, εμείς θα σταθούμε δίπλα σας, κρατώντας ενημερωμένους τους συμπολίτες μας και δεσμευόμαστε πως, ακόμα και αν χρειαστεί να αντιπαρατεθούμε και πάλι σθεναρά με την όποια ενδεχόμενη παραπληροφόρηση ή διαστρεβλωμένη οπτική του θέματος που, ενδεχομένως, θα θελήσουν στο μέλλον να κάνουν διαφόρων ειδών παράκεντρα εξουσίας, είναι αυτονόητο πως θα το πράξουμε χωρίς δεύτερη σκέψη, όπως άλλωστε κάνουμε τόσα χρόνια, με γνώμονα μόνο την αλήθεια και το δημόσιο συμφέρον του τόπου μας και των συμπολιτών μας!
Με εκτίμηση και τιμή
Για την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων
(με χιλιάδες υπογραφές πολιτών, αθλητικών σωματείων,
παραγωγικών φορέων και πολιτιστικών συλλόγων από όλο τον Δήμο Λουτρακίου)
Δημήτρης Καραπατάς