Η πόλη που δείχνει το δρόμο στο Λουτράκι αλλά...

Είναι γνωστό πως τα τελευταία χρόνια, μεγάλη εισροή επισκεπτών και τζίρου έχουν πετύχει τα Τρίκαλα απο τη λειτουργία του “Μύλου των Ξωτικών”. 

 

Ο Δήμος σε συνεργασία με τους φορείς των Τρικάλων έχουν επενδύσει στην περίοδο των Χριστουγέννων και έχουν πετύχει να κατέχουν υψηλή θέση, αν όχι την πρώτη σε επισκεψιμότητα, που αυτό μεταφράζεται σε ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και βελτίωση του βιοτικού επιπέδου.

 

Του Αλέξανδρου Κανδρή

 

Έχουν φροντίσει λοιπόν, να ενισχύσουν αυτή την επένδυση και να μην επαναπαυτούν στις δάφνες τους. Αυτό κάνει και τη διαφορά με άλλες πόλεις και αντίστοιχους φορείς.

 

Από τον Μάρτιο, τα Τρίκαλα προχώρησαν σε σημαντικές κινήσεις με σκοπό να βελτιώσουν περαιτέρω τον Χριστουγεννιάτικο σχεδιασμό τους και τη λειτουργία του “Μύλου των Ξωτικών”, με παράλληλη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της προσφοράς υπηρεσιών στους επισκέπτες και φιλοξενούμενους στην πόλη τους.

 

Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε η «Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών» απο το Δήμο Τρικκαίων σε συνεργασία με το Επιμελητήριο και τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων.

 

Πρόκειται για σεμινάρια επιμόρφωσης των επιχειρηματιών των Τρικάλων, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες του μεγαλύτερου χριστουγεννιάτικου θεματικού πάρκου της Ελλάδας. Και μάλιστα, τα σεμινάρια ξεκινούν περίπου οκτώ μήνες πριν την έναρξη του 8ου Μύλου των Ξωτικών που στήνεται τα Χριστούγεννα με τη συνεργασία των τριών φορέων των Τρικάλων.

 

Να σημειωθεί ότι η εν λόγω Ακαδημία αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία τους, καθώς πλέον ο επισκέπτης αντιμετωπίζεται ως φιλοξενούμενος.

 

Για τον λόγο αυτόν, τα σεμινάρια στοχεύουν στη δημιουργία «αυξημένης επαγγελματικής νοοτροπίας», προκειμένου οι επισκέπτες να απολαμβάνουν περισσότερες, καλύτερες, ποιοτικότερες, ουσιαστικότερες υπηρεσίες, όχι μόνο κατά την περίοδο λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών, αλλά όλο το έτος.

 

Τα στοιχεία

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, η κίνηση είναι περισσότερο αυξημένη στους παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς, ενώ ανοδικά κινούνται οι πληρότητες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Καλύτερη είναι η εικόνα σε προορισμούς όπου έχουν στηθεί θεματικά χριστουγεννιάτικα πάρκα για οικογενειακές αποδράσεις κυρίως.

 

Αναζητώντας κάποια οικονομικά στοιχεία στο διαδίκτυο, εύκολα βρίσκει κάποιος ότι ο τζίρος κατά τις 40 μέρες λειτουργίας του «Μύλου των Ξωτικών» στα Τρίκαλα, αγγίζει πλέον τα 2 εκατομμύρια ευρώ.. Άνθρωποι της αγοράς υπολογίζουν σε πολλαπλάσιο τον τζίρο για την πόλη των Τρικάλων και την ευρύτερη περιοχή, σε έξοδα που μπορεί να έκανε μια μέση οικογένεια κατά την παραμονή της.

 

Αντίστοιχα, στο Λουτράκι, τα ξενοδοχεία της περιοχής ζουν με την ανάμνηση του παρελθόντος. Οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία, μπορεί να κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο, δεν θυμίζουν σε τίποτα τις παλαιότερες εποχές που για να βρεις κάποιο δωμάτιο, έκανες αίτηση.

 

Μόνο το περασμένο Σαββατοκύριακο, 624 λεωφορεία με μαθητές, εκδρομείς από τη χώρα μας και το εξωτερικό επισκέφθηκαν την πόλη των Τρικάλων.

 

Και το πιο σημαντικό; Η διοργάνωση του Μύλου των Ξωτικών, είναι αυτοχρηματοδοτούμενη, χωρίς καμία επιχορήγηση από το Δήμο!!!

 

Τρίκαλα και Λουτράκι είναι ιδιαίτερες πόλεις, με ξεχωριστή ομορφιά και ταμπεραμέντο. Η διαφορά είναι πως τα Τρίκαλα έχουν ένα “εγωισμό” που οδηγεί σε εξωστρέφεια και πρωτοπορία, ενώ το Λουτράκι φαίνεται να μένει πίσω. Με ευθύνη όλων.