Λουτράκι: Η Δημοτική παράταξη ΄΄Δύναμη Δημιουργίας΄΄ γνωμοδοτεί αρνητικά για την μονοδρόμηση της οδού Ποσειδώνος

ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 5 Μαϊου 2022

 

Συνεδρίαση Συμβουλίου κοινότητας Λουτρακίου – Περαχώρας 03/05/2022

 

( Για Μονοδρόμηση της Λ.Ποσειδώνος, κατατέθει στα πρακτικά του Συμβουλίου)

 

Στο παρόν συμβούλιο καλούμαστε σε ψηφοφορία ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και όχι δια ζώσης …… να

 

  1. Γνωμοδοτήσουμε επί τις κυκλοφοριακής μελέτης για την μονοδρόμηση της δημοτικής οδού Ποσειδώνος, στο τμήμα μεταξύ των οδών Μελίνας Μερκούρης (Αιγαίου) και Παπανικολάου.
  2. Χορηγήσουμε ή μη άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής αορίστου διάρκειας σε Κ.Υ.Ε. που λειτουργεί ο κ. Νικολάου Βασίλειος, επί της οδού Ποσειδώνος 69, στο Λουτράκι

Όσο αναφορά το πρώτο θέμα, στο αρχείο που έχουμε λάβει με ονομασία «(1ο) ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ μονοδρόμηση της Λ Ποσειδώνος[5188]» 

 

  1. Στην τρίτη σελίδα αναφέρεται «… τις υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσουν τα οχήματα… συνθήκες προσκλήσεις σοβαρών ατυχημάτων.» .

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι υπάρχει σήμανση 30Km/h

 

Σύμφωνα με το δημόσιο έγγραφο που μας παρουσιάζεται δηλώνεται οτι,

 

1. Δεν κάνει σωστά τη δουλειά του το ΑΤ Λουτρακίου?

2. Δεν κάνει σωστά τη δουλειά της η Τροχαία Κορίνθου?

3. Το όριο θα παραμείνει στα 30Km(!!!), οπότε παραμένει ο υψηλός κίνδυνος σοβαρών ατυχημάτων, σοβαρότερων λόγω αυξημένης μικτής κυκλοφορίας?

  1. Στην τέταρτη σελίδα γίνεται εμφανές ότι το μοντέλο μονοδρόμησης προς Λουτράκι είναι το χειρότερο από τα τρία μοντέλα που προτάθηκαν, για αυτό και ο μελετητής προτείνει κάποιες διορθωτικές ενέργειες ώστε να εξομαλύνει αυτήν την επιλογή.

Μία από αυτές που αναφέρονται στο έγγραφο «(1ο) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ» σελ. 17/28, αλλά δεν αναφέρεται στην πρόσκληση γνωμοδότησης του συμβουλίου, είναι η δημιουργία τρίτης λωρίδας κυκλοφορίας, στη διασταύρωση του σηματοδότη Ελ. Βενιζέλου & Μελ. Μερκούρης.

 

Βάση των διορθωτικών προτάσεων, θα μειωθεί ο χρόνος πρασίνου στην Ελ. Βενιζέλου (“απαιτείται αύξηση του χρόνου πρασίνου στην πρόσβαση Μελ. Μερκούρης εις βάρος του χρόνου πρασίνου της Ελ. Βενιζέλου “). Ο αυξημένος όγκος που θα έχει διοχετευτεί στην Ελ. Βενιζέλου τι θα απογίνει? Ήδη τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει πρόβλημα σε αυτή τη διασταύρωση κατά την είσοδο και έξοδο.

 

Πάμε να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο στο οποίο ο ίδιος ο μελετητής, από τα τρία μοντέλα που προτείνει, καλούμαστε να ψηφίσουμε το τρίτο και χειρότερο σενάριο, χωρίς να εφαρμόσουμε πλήρως τις προτάσεις του, δημιουργώντας τέταρτο μοντέλο ακόμα χειρότερο!

 

Βάση όλων των παραπάνω κρίσιμων προβληματισμών και η μη δυνατότητα διαβούλευσης αφού το θέμα είναι «δια περιφοράς» και όχι «δια ζώσης», παρά την κρισιμότητα του θέματος (!),  η ψήφος ως προς το πρώτο θέμα είναι αρνητική – κατά.

 

  1. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2018, θεωρείται αντιπροσωπευτικό δείγμα? Έχει υπολογιστεί στη μελέτη ότι στην οδό Μελίνας Μερκούρης (Αιγαίου) θα είναι ο τερματικός σταθμός του προαστιακού!? 
  2. Δε γίνεται πουθενά λόγος για εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδίου και διάνοιξη των κάθετων οδών.

 

Υπέρ είναι η ψήφος ως προς το δεύτερο θέμα της συνεδρίασης, χορήγηση άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής αορίστου διάρκειας σε Κ.Υ.Ε. που λειτουργεί ο κ. Νικολάου Βασίλειος, επί της οδού Ποσειδώνος 69, στο Λουτράκι

 

Οι σύμβουλοι της κοινότητας Λουτρακίου – Περαχώρας του συνδυασμού Δύναμη Δημιουργίας με θέληση και γνώση-Μαρία Πρωτοπαππά:

 

Κουμπούνης Ηλίας

Μέξιας Ανάργυρος

Μουτάφη Φανή