Καταγγελία, ΤΕΒΕ, Λουτρακιώτη, Κόρινθος, Γολγοθάς

Λουτράκι: Καταγγελία για "Γολγοθά" στο ΤΕΒΕ…

Το ΤΕΒΕ Κορίνθου ταλαιπωρεί απίστευτα τους ασφαλισμένους, σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία αναγνώστη, του loutraki365, κατοίκου Λουτρακίου, διότι αγνοούν τις εγκυκλίους που έχουν στα συρτάρια τους!

 

Ασφαλισμένοι που έχουν χρέη των τελευταίων μηνών (ή και περισσότερους) προσέρχονται για να ρυθμίσουν τα χρέη τους και να ασφαλιστούν, αλλά οι υπάλληλοι ισχυρίζονται ότι θα ασφαλιστούν μετά το πέρας της ρύθμισης, την ίδια στιγμή που η εγκύκλιος την οποία έχουν στο συρτάρι τους γράφει εντελώς διαφορετικά δεδομένα.

 

Με λίγα λόγια, αν κάποιος ασφαλισμένος χρωστά εισφορές και προσέλθει να τις ρυθμίσει, τότε αυτομάτως ασφαλίζεται και η ισχύς της ασφάλισής του ισχύει για όσο χρονικό διάστημα τηρεί τη ρύθμιση. Αντιθέτως, οι υπάλληλοι στο ΤΕΒΕ ισχυρίζονται ότι δεν θα ασφαλιστεί, εάν δεν εξοφλήσει άμεσα και μετρητά την οφειλή του ή θα παραμείνει ανασφάλιστος μέχρι να ολοκληρώσει την πληρωμή της ρύθμισης.

 

Ο καταγγέλλων αναγνώστης του loutraki365 μάλιστα, έχει ανήλικο παιδί με αναπηρία και πέρασε σήμερα (12/3/2018) ολόκληρο Γολγοθά, χάνοντας όλο του το πρωινό ψάχνοντας να βρει λύση για να προστατεύσει το παιδί του, του οποίου οι ανάγκες είναι φυσικά, καθημερινές. Τελικά, πριν από λίγη ώρα βρήκε ο ίδιος την εγκύκλιο, την τύπωσε και πήγε και πάλι στο ΤΕΒΕ, μήπως φιλοτιμηθούν και τη διαβάσουν και οι υπάλληλοι…

 

Ελλάς το μεγαλείο σου!