Λουτράκι: Πώς τα πάμε από click away;

Το μερικό άνοιγμα της αγοράς, έφερε καταναλωτές και επιχειρηματίες σε επαφή με μια νέα πραγματικότητα στην οποία προσπαθούν να προσαρμοστούν...

 

Στα κομμωτήρια η κίνηση είναι αυξημένη, όπως και στα βιβλιοπωλεία, ωστόσο στα υπόλοιπα καταστήματα η εφαρμογή της μεθόδου αγορών με το σύστημα «click away» έχει εισάγει νέα δεδομένα, με τα οποία οι περισσότεροι έμποροι δεν είναι οργανωμένοι και οι καταναλωτές εξοικειωμένοι.

 

Στην αγορά του Λουτρακίου, υπάρχει κίνηση τις τελευταίες ημέρες με την επαναλειτουργία καταστημάτων όπως ορίζουν οι νέοι κανονισμοί, οι οποίοι φαίνεται να τηρούνται τόσο από τους επαγγελματίες, όσο και από τους καταναλωτές.

 

 

Οι καταστηματάρχες έχουν τοποθετήσει στις εισόδους την απαραίτητη σήμανση και παράλληλα πραγματοποιούν στον εξωτερικό χώρο τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Επίσης, έχουν φροντίσει να ενημερώνουν τους καταναλωτές, με γραπτές ανακοινώσεις, σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος, «παράδοση εκτός».

 

Ωστόσο, επικρατεί προβληματισμός στον εμπορικό κόσμο, που περιμένει να δει τι θα γίνει με την πάροδο των ημερών.

 

Ο Μπάμπης Γεωργίου, ο οποίος διατηρεί κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, δήλωσε στο loutraki365.gr ότι «οι περισσότεροι καταναλωτές δεν είναι εξοικειωμένοι με την νέα τεχνολογία παρά μόνο οι νεότεροι σε ηλικία», για αυτό και όπως εκτιμά, «είναι δύσκολα τα πράγματα για το λιανεμπόριο". Πρόσθεσε δε, ότι "Τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως σε ανθρώπους μεγαλύτερων ηλικιών που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και δυσκολεύονται να αγοράσουν δώρα λόγω των εορτών".

 

 

«Αυτό το σύστημα», συνεχίζει ο ίδιος, «Δεν έχει καμία σχέση με το φυσικό εμπόριο. Νιώθω ότι είδαν τα μεγάλα προβλήματα με τις μεταφορικές και πλέον έκαναν τον κόσμο, courier», ενώ παράλληλα τονίζει ότι «στη δική του επιχείρηση υπάρχει εδώ και χρόνια ένα οργανωμένο "e-shop" κατάστημα».

 

«Είναι μια καινούργια πραγματικότητα και μέσα σε αυτή, οφείλουμε να προσαρμοστούμε» είπε ο κ. Γεωργίου και συμπλήρωσε ότι "Η αξιοπιστία μας και η ποιότητα των προϊόντων που πουλάμε, δεν έχει πέσει στο ελάχιστο". Άλλωστε, όπως τονίζει "Η πώληση ενός προϊόντος για εμάς, δεν τελειώνει την ώρα της πληρωμής, αλλά συνεχίζεται και τις επόμενες ημέρες. Αν προκύψει το παραμικρό πρόβλημα, παρέχουμε δωρεάν service ή και τη δυνατότητα άμεσης αλλαγής του προϊόντος που έχει αγοράσει ο καταναλωτής. Αυτός είναι και ο λόγος που οι πελάτες, μας εμπιστεύονται περισσότερο από ένα άγνωστης ταυτότητας μαγαζί του internet που ενδεχομένως είναι λίγο φθηνότερο αλλά δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Είναι το λεγόμενο after sales service που παρέχουμε, το οποίο προσθέτει αξιοπιστία στον καταναλωτή για να αγοράσει από το κατάστημά μας".

 

 

Όπως αναφέρει στο Loutraki365.gr η Μαριάννα Γεωργίου, κόρη του Μπάμπη Γεωργίου, η οποία αποτελεί το νέο αίμα στην επιχείρηση, "οι παραγγελίες γίνονται με βάση το πελατολόγιο που έχει εδώ και χρόνια το κατάστημά μας, τηλεφωνικά. Ο ενδιαφερόμενος παραγγέλνει από το τηλέφωνο αυτό που επιθυμεί και την ίδια ημέρα ή αν κάτι δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα μέσα σε δύο ημέρες, έρχεται εδώ, πληρώνει και το παίρνει. Όλοι βλέπουμε την κατάσταση που επικρατεί με τις εταιρείες courier, που παραγγέλνεις κάτι σήμερα και μπορεί να το παραλάβεις μέχρι και 2 εβδομάδες αργότερα. Αυτό, σε εμάς, δεν ισχύει. Η παράδοση των αποστολών, είναι σχεδόν εξ' ολοκλήρου αυθημερόν".

 

 

Όσον αφορά στην ανταπόκριση των πελατών, σημείωσε ότι «Κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα αλλά όχι στο βαθμό που θα ήταν αν δεν υπήρχαν τα μέτρα για την πανδημία», αφού όπως εξηγεί, "από την στιγμή που δεν υπάρχει η ανάλογη ψυχική διάθεση λόγω του Covid, αλλά και το γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν θα πάνε σε κάποιο σπίτι τις γιορτές, οι αγορές για δώρα έχουν περιοριστεί».

 

 

 

 

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΟΙΚ.ΣΥΣΚΕΥΕΣ

ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 42

ΤΗΛ:2744021858- 2744061881

www.georgiou-electric.gr