Μαρία Καρυστιανού : Η Ελλάδα βράζει, oι αγρότες στους δρόμους – Η ΕΕ κάνει τα στραβά μάτια [Βίντεο]

Είναι η τέταρτη φορά που βρίσκομαι στο Ευρωκοινοβούλιο για να μιλήσω για την υπόθεση των Τεμπών.

 

Το τραγικό σιδηροδρομικό έγκλημα που συγκλόνισε την Ευρώπη, με 57 τουλάχιστον νεκρούς, κατά κανόνα νέους και με εκατοντάδες τραυματίες.

 

Ήρθα με εμπιστοσύνη και προσδοκίες ότι τα ευρωπαϊκά όργανα δρουν και λειτουργούν με βάση τους Κανονισμούς τους, σύμφωνα με την αποστολή τους και την εντολή που έλαβαν από τους ευρωπαίους πολίτες , με σεβασμό στις αρχές του Κράτους Δικαίου.

 

Για αυτό και είχα πιστέψει ότι τα Ευρωπαϊκά Όργανα θα μας βοηθούσαν να αποδοθεί δικαιοσύνη σε ένα έγκλημα που αφορά όλη την Ευρώπη. Την αφορά διότι:

 

(α) η ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου των κρατών μελών είναι χρέος και ευθύνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τελεί υπό την εποπτεία της Επιτροπής Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG MOVE) με την συνδρομή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων.

 

(β) η Ευρωπαϊκή Ένωση όφειλε να έχει διασφαλίσει την τήρηση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την ασφαλή σιδηροδρομική μεταφορά στο Κράτος Μέλος της – την Ελλάδα.

 

(γ) η Ευρωπαϊκή Ένωση όφειλε να είχε απαγορεύσει τη λειτουργία του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα, πολύ πριν γίνει το δυστύχημα των Τεμπών, και αν το είχε κάνει, αυτό θα είχε αποφευχθεί.

 

(δ) η Ευρωπαϊκή Ένωση εξακολουθεί να ευλογεί μέχρι και σήμερα τη λειτουργία του ελληνικού σιδηρόδρομου, ενώ γνωρίζει ότι δεν πληροί τους όρους ασφάλειας των μεταφορών.

 

(ε) στο ενιαίο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ένωσης, το οποίο εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο σιδηροδρομικών υποδομών που ενώνει όλα τα κράτη μέλη, όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες θα μπορούσαν να είναι επιβάτες σε αυτό το τρένο του θανάτου.

 

Γελάστηκα όμως…

 

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΟΙ ΤΑ ΕΧΕΓΓΥΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Για ποιο λόγο αν και ξεκίνησε η διαδικασία επί παραβάσει σε βάρος της Ελλάδας για μη συμμόρφωση με τους κανόνες ασφαλείας στο σιδηρόδρομο ήδη από τον Δεκέμβριο του 2024 – και με καθυστέρηση ετών – ακόμη δεν έχει γίνει κανένα βήμα για την παραπομπή της στο Δικαστήριο της ΕΕ;

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (DG MOVE), ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΔΡΑΝΟΥΝ, ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ;

ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ (ΕΡΡΟ) ΟΤΑΝ ΚΛΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -μέσω της φορολογίας τους για τον οικονομικό προϋπολογισμό της ΕΕ- ΑΠΟ ΤΟ 2014 ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ 717, ΠΑΡΕΛΕΙΨΕ – ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ 1939/2017 – ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ.

 

Για αυτό και σήμερα ήρθα για να μιλήσω για ευθύνες.

 

Ήρθα να μιλήσω για τις ανεπάρκειες που βιώνω στην χώρα μου, και που με λύπη μου διαπιστώνω και με το παραπάνω να έχουν παγιωθεί και στα όργανα της Ευρώπης.

 

Αλλά κυρίως ήρθα για να ενημερώσω όλους τους ευρωπαίους πολίτες πως η συγκάλυψη, οι πολιτικές σκοπιμότητες και οι συνεργασίες υπάρχουν παντού.

 

Είναι ανεπίτρεπτο όμως να κυριαρχούν σε περιπτώσεις θεσμικών υποχρεώσεων, λειτουργίας θεσμικών οργάνων , εφαρμογής νόμων και προστασίας των ευρωπαϊκών χρημάτων.

 

Στα Τέμπη πριν από σχεδόν 3 χρόνια, 57 άνθρωποι σκοτώθηκαν υπό μαρτυρικές συνθήκες επειδή λόγω απουσίας του χρηματοδοτηθέντος από την Ευρώπη συστήματος τηλεδιοίκησης, δύο τρένα αντίθετης κατεύθυνσης βρέθηκαν στην ίδια γραμμή για 12 ολόκληρα λεπτά.

 

Ακολούθησε τεράστια έκρηξη από παράνομα μεταφερόμενο φορτίο εύφλεκτων χημικών ουσιών. Λόγω της πυρόσφαιρας και των χημικών που την προκάλεσαν, 27 άνθρωποι που επέζησαν της σύγκρουσης κάηκαν ζωντανοί.

 

Ανάμεσά τους η κόρη μου, Μάρθη, 19 ετών.

 

Ο σιδηρόδρομος ήταν τελείως ακατάλληλος για λειτουργία.

 

Παλαιωμένα συστήματα, ακατάλληλα βαγόνια, απουσία συστημάτων ασφαλείας.

 

Και όμως όλοι οι φορείς, σε Ελλάδα και Ευρώπη, επέτρεπαν να λειτουργεί κανονικά!

Αλλά και μέχρι σήμερα η κατάσταση του σιδηρόδρομου παραμένει τραγική, παρά την τραγωδία των Τεμπών.

 

Δεν υπάρχουν συστήματα ασφαλείας σε όλο το δίκτυο, τα βαγόνια είναι παλαιά και εντελώς ακατάλληλα, δεν πληρούν τις υποχρεωτικές απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, οι σηματοδότες παραμένουν εκτός λειτουργίας.

 

Παρόλα αυτά αποφασίστηκε δαπάνη 850 χιλιάδων ευρώ, και πάλι από Ευρωπαϊκά χρήματα, μόνο και μόνο για να διαφημιστεί μια σιδηροδρομική μεταρρύθμιση στην Ελλάδα, που δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί!

 

Πριν συμβεί η τραγωδία των Τεμπών το Υπουργείο Μεταφορών, ενώ γνώριζε πολύ καλά τι επρόκειτο να συμβεί λόγω της τραγικής κατάστασης στο σιδηρόδρομο, πετούσε στο κάλαθο των αχρήστων τις διαμαρτυρίες και τις προειδοποιήσεις των εργαζόμενων για επικείμενο δυστύχημα.
Υπήρξαν μάλιστα και παραιτήσεις στελεχών, γιατί η κατάσταση ήταν άκρως επικίνδυνη.

 

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), ενώ γνώριζε και σε κάθε περίπτωση όφειλε και με το παραπάνω να γνωρίζει την επικινδυνότητα της λειτουργίας των τρένων, έδινε την άδεια τα τρένα να κυκλοφορούν κανονικά.

 

Αλλά και η Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων (ERA), που ως ανώτερη Ευρωπαϊκή αρχή οφείλει να ελέγχει την ασφαλή λειτουργία των τρένων στην Ευρώπη, εκδίδοντας σχετικό πιστοποιητικό, γνώριζε επίσης πολύ καλά την επισφαλή και τραγική κατάσταση τους !!

 

Τι έκανε όμως για αυτό; πέρα από κάποιες υποδείξεις και πρόβλεψη προστίμων που τα πληρώνουμε εμείς οι πολίτες, δεν υπήρξε καμία ουσιαστική παρέμβαση, ούτε καν η απαίτηση για εφαρμογή των πρωτόκολλων ανάκλησης του πιστοποιητικού ασφαλούς λειτουργίας του ERA, που θα μπορούσε να γλιτώσει τη ζωή των αγαπημένων μας.

 

Το ίδιο ισχύει και για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Μεταφορών – DG move, που ενώ γνώριζε και αυτή πολύ καλά την τραγική κατάσταση του σιδηροδρόμου, έκανε τα στραβά μάτια, ποτέ δεν πίεσε, δεν απαίτησε, δεν έκανε απολύτως τίποτα για να διασφαλίσει την τήρηση του ενωσιακού δικαίου για την ασφαλή μεταφορά και μετακίνηση των ευρωπαίων πολιτών με τα τρένα στην Ελλάδα.

 

Έτσι, ERA και DG MOVE δεν άσκησαν τα καθήκοντα τους, ως όφειλαν για να προλάβουν θανατηφόρα δυστυχήματα αλλά και έπειτα μετά το συμβάν δεν έστειλαν ειδικούς πραγματογνώμονες προκειμένου να εντοπίσουν τι ακριβώς έγινε, να βρουν τους υπεύθυνους και να εξασφαλίσουν ότι κάτι παρόμοιο δεν θα ξανασυμβεί .

 

Αντ’ αυτού η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να χρηματοδοτεί στον αέρα τον σιδηρόδρομο, χωρίς κανένα έλεγχο και επίβλεψη.

 

Θα πρέπει επίσης να πω ότι μετά την τραγωδία των Τεμπών, Επίτροπος της DG Move ορίστηκε Έλληνας και μάλιστα μέλος της ίδιας κυβέρνησης, στη θητεία της οποίας συνέβη η τραγωδία και κυρίως η απόλυτη συγκάλυψη των αιτιών που την προκάλεσαν, με το άμεσο μπάζωμα του τόπου του εγκλήματος και την αποστολή επιστολής για την αλλαγή του ανακριτή που ανέλαβε τη δικογραφία των Τεμπών.

 

Της ίδια διεφθαρμένης κυβέρνησης που καταχράται σωρηδόν ευρωπαϊκά κονδύλια, και όχι μόνο για τα τρένα.

 

Ο Έλληνας Επίτροπος Μεταφορών μίλησε για τα Τέμπη πριν από περίπου 6 μήνες, για να μας πει ότι ό,τι έγινε έγινε, θα προσπαθήσει να μην ξανασυμβεί. Καμία λογοδοσία, πλήρης αποποίηση ευθύνης, Συγκάλυψη!

 

Ένας εγκαταλελειμμένος σιδηρόδρομος ο οποίος έχει λάβει από την ΕΕ πολλά εκατομμύρια ως επιδότηση και λειτουργεί με τις ευλογίες της, χωρίς να πληροί τους όρους ασφάλειας του δικαίου της Ένωσης.

 

Και όχι μόνο αυτό, αλλά συνεχίζει να επιδοτείται με ευρωπαϊκά κονδύλια.

 

Που είναι ο έλεγχος λοιπόν στα χρήματα των Ευρωπαίων Πολιτών;;;

 

Οι πολιτικοί της Ελλάδας, είναι υπεύθυνοι για τη κατάταξη της στις πιο διεφθαρμένες χώρες της Ευρώπης.

 

Δυστυχώς. Λυπάμαι που συμβαίνει αυτό γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι ο ελληνικός λαός υποφέρει.

 

Η διαφθορά δεν αφορά τον λαό, ελπίζω να το καταλαβαίνετε.

 

Όταν μιλάμε για διαφθορά στην Ελλάδα θα πρέπει να διαχωρίζουμε τον λαό από το Κράτος με τους φορείς του.

 

Εμείς, οι Έλληνες, με λίγες εξαιρέσεις των ευνοούμενων από την Κυβέρνηση, δεν αγαπάμε την διαφθορά.

 

Έχουμε βιώσει τις συνέπειες, με τον πιο επώδυνο τρόπο.

 

Ως κοινωνία ξεσηκωθήκαμε, βγήκαμε στους δρόμους και φωνάξαμε για τη δικαιοσύνη, για την δημοκρατία.

 

Μαζέψαμε 1.3 εκατομμύρια υπογραφές για να σταματήσει να υπάρχει η ασυλία, που οδηγεί στην ατιμωρησία των πολιτικών

 

Κάναμε αναφορές στο Ευρωκοινοβούλιο.

 

Ψάχνουμε το δίκιο μας στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.

 

Το βλέμμα μας από την αρχή ήταν στραμμένο στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία.

 

Εκεί είχαμε εναποθέσει όλες τις ελπίδες μας για απόδοση δικαιοσύνης.

 

Για την τιμωρία των πολιτικών που καταχρώνται τα ευρωπαϊκά κονδύλια και είναι υπεύθυνοι για την τραγωδία των Τεμπών, για το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ, για τη διασπάθιση των ευρωπαϊκών κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης και άλλα.

 

Ένας θεσμός που δημιουργήθηκε ακριβώς για ελέγχει την πορεία, τη διάθεση και την κατάληξη των ευρωπαϊκών χρημάτων, να εντοπίζει τις άπατες εις βάρος της ΕΕ και να προστατεύει τα χρήματα μας. Τα χρήματα όλων των ευρωπαίων πολιτών.

 

Αλλά δυστυχώς ανακαλύψαμε την πικρή αλήθεια.

 

Στην Ελλάδα η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία δεν εφάρμοσε το Ενωσιακό δίκαιο και τον Κανονισμό της.

 

Διότι παρέλειψε να κάνει την ποινική έρευνα σε βάρος των πολιτικών, ως υποχρεούται, με αποτέλεσμα να μην ασκηθούν σε βάρους τους ποινικές διώξεις για τα εκατομμύρια ευρώ που διέθεσε η Ευρώπη για τη Σύμβαση 717, η οποία δεν εκτελέστηκε ποτέ! Και η οποία αν είχε εκτελεστεί, τα παιδιά μας θα είχαν σωθεί.

 

Παρά μόνο με τρόπο προκλητικό, χρησιμοποιώντας την ψευδοαιτιολογία μίας ανύπαρκτης παραγραφής, που ήθελε δήθεν η ΕΡΡΟ να προλάβει, έστειλε τις δικογραφίες για τα εγκλήματα σε βάρος των συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ελληνική Βουλή.

 

Εκεί, όπου με την προστασία τους άρθρου 86 του Συντάγματος που παραβιάζει τον πυρήνα των αρχών του Κράτους Δικαίου, και με την αυτονόητη κατάχρηση της δύναμης της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ΚΑΝΕΝΑΣ υπουργός της δεν λογοδοτεί για όσα είναι ποινικά υπόλογος και έτσι γλιτώνει τις ποινικές ευθύνες που οποιοδήποτε ευνομούμενο κράτος στοιχειωδώς θα απέδιδε σε πολιτικούς καταχραστές δημόσιου και ευρωπαϊκού χρήματος.

 

Και όλα αυτά με τις ευλογίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, η οποία έκανε μόνο ένα υπόμνημα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το άρθρο 86, χωρίς όμως αυτό (το άρθρο) να είναι αληθινό εμπόδιο για την εκτέλεση των καθηκόντων της. Και ανεπίτρεπτα η Γενική Διεύθυνση της Επιτροπής ακόμη διερευνά από τον Ιανουάριο του 2024 το αυτονόητο: αν η Ελλάδα με το άρθρο 86 του Συντάγματος εμποδίζει το έργο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.

 

Έτσι το σύστημα με την κατ΄ αποτέλεσμα στήριξη της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας διατηρεί το ίδιο μοτίβο ατιμωρησίας και συνεχίζει ανενόχλητο την εγκληματική δράση του.

 

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, η Ελλάδα βράζει.

 

Οι αγρότες μας είναι στους δρόμους, πλήρως κατεστραμμένοι , απλήρωτοι να πωλούν τα προϊόντα τους σε εξευτελιστικές τιμές για να βγάζουν οι μεσάζοντες και τα καρτέλ υπερκέρδη, εις βάρος όλων μας.

 

Ποια είναι η αιτία?

 

Τα χρήματα της Ευρώπης για τους αγρότες μοιράστηκαν στους φίλους της Κυβέρνησης και όχι στους αληθινούς αγρότες που τα δικαιούνταν.

 

Δίπλα τους βρίσκεται όλη η κοινωνία.

 

Πριν λίγο καιρό είμασταν πάλι όλοι στους δρόμους, για τα Τέμπη

 

Σκοτώθηκαν παιδιά γιατί το σύστημα αδιαφορεί για την ανθρώπινη ζωή.

Αυτό που βιώνουμε ως κοινωνία δεν είναι απλά εκτός του πλαισίου λειτουργίας ενός κράτους δικαίου αλλά είναι ντροπή για κάθε στοιχειωδώς πολιτισμένη χώρα.

 

Είναι κατάντια.

 

Μετά από όλα αυτά που έχουν συνθέσει ένα τεράστιο οικοδόμημα αδιαφορίας, παραβατικότητας και διαφθοράς μέσα και έξω από τη χώρα μου, σήμερα δεν βρίσκομαι εδώ για να παρακαλέσω.

 

Βρίσκομαι ως ευρωπαία πολίτης, αυστηρά φορολογούμενη και απαιτώ δημοκρατία.

 

Απαιτώ από τους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς και τα Ευρωπαϊκά Όργανα που ιδρύθηκαν για να μας φροντίζουν και για να εφαρμόζουν το δίκαιο της Ένωσης, να το πράξουν.

 

Να κάνουν δηλαδή το καθήκον τους.

 

Αλλιώς ποιο είναι το νόημα ύπαρξής τους?

 

Για αυτό, ΚΑΛΩ την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία έστω και με καθυστέρηση 2, 5 ετών να κάνει την δουλειά της, να εφαρμόσει την αρχή της υπεροχής του ενωσιακού δικαίου, να τηρήσει τον Κανονισμό της (με αριθμό 1939/2017), να ανταποκριθεί στον ρόλο και στην αποστολή της και να παύσει να μένει αδρανής και παροπλισμένη, με την προσφυγή σε ανύπαρκτη παραγραφή και σε νομικισμούς περί δήθεν απουσίας δικονομικών κανόνων στην Ελλάδα για την εκτέλεση του καθήκοντός της.

 

ΚΑΛΩ την Επιτροπή Αναφορών (ΡΕΤΙ) να εξετάσει άμεσα τις εκκρεμείς ενώπιόν της αναφορές και τη σκανδαλώδη καταπάτηση του Κράτους δικαίου από την εκτελεστική και δικαστική εξουσία στην Ελλάδα και όλους τους ευρωβουλευτές που συμμετέχουν σ΄ αυτήν την Επιτροπή να πράξουν τα δέοντα για το σκοπό αυτό.

 

ΚΑΛΩ την Επιτροπή Μεταφορών (DG Move) και τον ERA, να τηρήσουν το δίκαιο της Ένωσης, να παύσουν να επιτρέπουν τη λειτουργία του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα, ενώ γνωρίζουν ότι αυτός δεν πληροί τους όρους ασφαλούς μεταφοράς, να διερευνήσουν τις ευθύνες των θεσμικών οργάνων, των υπεύθυνων για το έγκλημα των Τεμπών, αλλά και για τη μετέπειτα συγκάλυψή του, ακόμη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

 

Και βέβαια ΚΑΛΩ και τον Επίτροπο Μεταφορών να εκτελέσει το καθήκον του να ολοκληρώσει την παραπομπή της χώρας στο Δικαστήριο της ΕΕ για παραβίαση των κανόνων ασφαλείας στο σιδηρόδρομο και να μην αποπροσανατολίζει με σχέδια δράσης, μέσα από τα οποία προστατεύει την Κυβέρνηση επί ζημία της δημόσιας ασφάλειας και του κύρους και της αξιοπιστίας της Επιτροπής Μεταφορών.

 

Αναμένουμε τα αυτονόητα και θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι τέλους για τη δικαίωση των αγαπημένων μας.

 

Δεν αρκεί η Ευρωπαική Ένωση απλά να υπάρχει. Πρέπει να αποδείξει ότι υπάρχει και λόγος για να υπάρχει.

 

Ευχαριστώ τον Αξιότιμο κ. Φαραντούρη, Ευρωβουλευτή για την πρωτοβουλία της διοργάνωσης της σημερινής εκδήλωσης, που αφορά ολόκληρη την Ευρώπη, τους εξέχοντες ομιλητές και όσους τίμησαν δια της παρουσίας τους.

 

Και κλείνω με την ευχή οι σημερινές ομιλίες να αποτελέσουν σπόρους και μέσα ενεργοποίησης των Ευρωπαϊκών Αρχών να λειτουργήσουν κατά την αποστολή τους.

 

Σας ευχαριστώ.

 

  • Ομιλία της Μαρίας Καρυστιανού στην εκδήλωση που διοργάνωσε την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου στις Βρυξέλλες ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φαραντούρης, με θέμα «Αρχή της υπεροχής του Ευρωπαϊκού Δικαίου και το Σύνταγμα σε υποθέσεις διαφθοράς».

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ