Προαστιακός Λουτρακίου: Σε τι φάση βρίσκεται σήμερα το έργο

Σε ένα οδοιπορικό για την εξέλιξη των έργων του προαστιακού Λουτρακίου,  προχωράει το loutraki365, με την πολύτιμη βοήθεια του Δημήτρη Καραπατά, προκειμένου να απαντηθούν αρκετά ερωτήματα αναγνωστών που αναρωτιούνται για την πορεία των εργασιών...

 

Σύμφωνα λοιπόν, με το οργανόγραμμα των εργασιών της ΕΡΓΟΣΕ, οι δραστηριότητες της αναδόχου κοινοπραξίας Μυτιληναίος-Ξανθάκης, μεταφέρονται τώρα στον Ισθμό. 

 

  Έτσι αυτή την στιγμή :

 

- Κατασκευάζονται όλα τα χωματουργικά έργα, με αποξήλωση της παλιάς μετρικής γραμμής και των ακατάλληλων χωματουργικών προϊόντων,  του σταθμού Ισθμού, για να  προχωρήσει η διεύρυνση του καταστρώματος, που θα εξασφαλίσει τη προβλεπόμενη διατομή, μονής γραμμής, κανονικού εύρους με ηλεκτροκίνηση και τις  μικρές οριζοντιογραφικές και  μηκοτομικές προσαρμογές, (οι γραμμές του σταθμού του Ισθμού είναι σε καμπύλη)  για τη συμμόρφωση με τους ισχύοντες ευρωπαϊκούς κανονισμούς επιδομής, που αφορούν τη διαλειτουργικότητα του σιδηροδρόμου!

 

- Επιπλέον, θα κατασκευαστούν τα τεχνικά, για Γραμμή Κανονικού Εύρους (1,435) με ταχύτητα κίνησης συρμών προαστιακού τύπου,  Vemax = >60km/h.

 

Ενώ στην συνέχεια, θα κατασκευαστούν, οι αποβάθρες των στάσεων, του νέου σταθμού προαστιακού στον  Ισθμού, που  θα έχουν  μήκος 160m, πλάτος 3, 50m και ύψος, από κεφαλή σιδηροτροχιάς, 0,76m. και οι οποίες θα διαθέτουν σύγχρονα στέγαστρα, ηλεκτροφωτισμό και φυσικά  υποδομή εξυπηρέτησης για  ΑΜΕΑ!

 

Επισημαίνεται πως ο κομβικός σιδηροδρομικός σταθμός του προαστιακού στον Ισθμό, θα διαθέτει 3 σειρές γραμμών, για την διασταύρωση και την παλινδρόμηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών από και προς τα διυλιστήρια της Motor Oil, όταν η συγκεκριμένη πετρελαιοβιομηχανία, ολοκληρώσει το έργο της κανονικοποίησης της μετρικής γραμμής Ισθμού - Καλαμακίου - Διυλιστηρίων που θα πραγματοποιήσει εξ ολοκλήρου με δικά της έξοδα! 

 

Υπενθυμίζεται πώς η σιδηροδρομική σύνδεση του Πειραιά και της Αθήνας με το Λουτράκι, σταμάτησε το 2007, μετά τη λειτουργία της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, Αθήνας - Κορίνθου -Κιάτου και την αναστολή των τακτικών δρομολογίων στην παλαιά μετρική γραμμή Αθήνας - Κορίνθου – Πάτρας. 

 

Μετά το πέρας των εργασιών, η ΕΡΓΟΣΕ που πραγματοποιεί το έργο, θα επιμεληθεί των ελέγχων, προτού η νέα γραμμή κανονικού εύρους, μεταξύ Λουτρακίου και Ισθμού παραδοθεί  στον ΟΣΕ, ώστε να τεθεί υπό επιβατική εκμετάλλευση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.