Περισσότερα από 670 πλοία έγιναν παλιοσίδερα

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια 670 πλοία όλων των κατηγοριών

 

Η εκτίναξη των τιμών του χάλυβα έχει οδηγήσει σε αυξημένες διαλύσεις πλοίων από την αρχή του έτους.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια 670 πλοία όλων των κατηγοριών έναντι 571 πέρυσι και συνολικά 4.296.901 Ldt (τόνοι καθαρού βάρους) έναντι 4.160.202 Ldt πέρυσι.

 

 

Λόγω της αυξημένης ζήτησης χάλυβα τα διαλυτήρια κυρίως του Μπανγκλαντές, του Πακιστάν και της Ινδίας έδωσαν και πάνω από 570 δολ./Ltd για την αγορά πλοίων για διάλυση.

 

Μεγαλύτερη κινητικότητα καταγράφεται στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων καθώς οι ναύλοι είναι πολύ χαμηλοί και σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές διάλυσης οι πλοιοκτήτες προτιμούν να αποχωριστούν τα πιο ηλικιωμένα πλοία τους.

 

Έτσι στο πρώτο 9μηνο από τα 670 πλοία που διαλύθηκαν τα 222 ήταν δεξαμενόπλοια έναντι μόλις 69 Bulkers, ενώ δεν στάλθηκαν στα διαλυτήρια περισσότερα από 18 containerships, καθώς τόσο ο κλάδος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όσο και των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου καταγράφουν ιστορικά υψηλά στους ναύλους.

 

 

 

Ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking αναφέρει πως οι ελκυστικές τιμές διάλυσης κάνουν την απόφαση των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων να στείλουν τα πλοία τους για σκραπ ευκολότερη και η τάση αυτή θα συνεχιστεί και τον Οκτώβριο. Τα περισσότερα πλοία για διάλυση (28) έχουν στείλει οι έλληνες πλοιοκτήτες, με τα 17 εξ αυτών να είναι δεξαμενόπλοια. Ακολουθούν ναυτιλιακές εταιρείες από τις ΗΠΑ με 24 πλοία, από τη Σιγκαπούρη με 23 πλοία και άλλες εθνικότητες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ