Τέμπη : Αλλεπάλληλες διαγραφές υλικών από κάμερες 48 ώρες μετά την τραγωδία – Μόνο ηχητικά, όχι βίντεο στη δικογραφία

Σημαντικές αποκαλύψεις αναφορικά με τις μεθοδεύσεις στη δικογραφία των Τεμπών έκανε δικηγόρος οικογενειών θυμάτων στην πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία, επισημαίνοντας μάλιστα πως 48 ώρες μετά το δυστύχημα έγιναν αλλεπάλληλες διαγραφές αρχείων υπό τον τίτλο «δυστύχημα».

 

Επιπλέον, όπως ανέφερε η δικηγόρος Μαρία Γρατσία σε τηλεοπτική εκπομπή του Open στη δικογραφία για τη σιδηροδρομική τραγωδία δεν έχουν συμπεριληφθεί τα βίντεο, αλλά μόνο τα ηχητικά ντοκουμέντα.

 

Με 96 λεπτά καθυστέρηση ξεκίνησε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το τρένο

 

hellenic-train-nea-talaiporia-gia-dekades-epivates-megali-kathysterisi-epivatikis-amaxostoichias-logo-technikoy-provlimatos-601266

 

Προσφέρθηκαν σνακ και νερά για όσο περίμεναν οι 210 επιβάτες.

 

Άλλο ένα περιστατικό προστίθεται στη μακρά λίστα προβλημάτων του ελληνικού σιδηροδρόμου, καθώς το σημερινό (8/5) δρομολόγιο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη στις 14:58 ξεκίνησε με πάνω από μιάμιση ώρα (96 λεπτά) καθυστέρηση, ταλαιπωρώντας αφόρητα τους 210 επιβάτες που αναμένονταν να ταξιδέψουν.

 

Όπως ενημέρωσε με σχετική ανακοίνωση η Hellenic Train, το δρομολόγιο καθυστέρησε λόγω τεχνικού προβλήματος.

 

Η εταιρεία αναφέρει πως προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής, ενώ ενημερώνει πως οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση, ύψους 25% του εισιτηρίου τους.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train

 

Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι σήμερα η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC54 Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 14:58, αναχώρησε από την Αθήνα με καθυστέρηση 96 λεπτών, λόγω τεχνικού προβλήματος.

 

Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των με 210 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής.

 

Αποζημιώσεις

 

Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους με τους παρακάτω τρόπους:

 

  • Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά,  αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
  • Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
  • είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
  • είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

 

Η εταιρεία προχωρά, στη διερεύνηση του περιστατικού προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια του συμβάντος.

 

Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ