"Οι άνθρωποι βρίσκονται καθισμένοι στις σκάλες, στο πάτωμα" - Τι καταγγέλλει αναγνώστρια
Λίγες μέρες μετά την απίστευτη ταλαιπωρία που έζησαν 220 επιβάτες του πλοίου «Blue Star Myconos», που ήθελαν να επιστρέψουν από την Ικαρία στο λιμάνι του Πειραιά, και υποχρεώθηκαν να αποβιβαστούν στη Σύρο, απ’ όπου τους παρέλαβε άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας, μία ακόμα καταγγελία έφτασε στο Κουτί της Πανδώρας για το ίδιο πλοίο από αναγνώστρια.
Σύμφωνα με την καταγγελία, στο χθεσινό δρομολόγιο του πλοίου με προορισμό τον Πειραιά επικρατούσαν συνθήκες ακραίου συνωστισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, “σε σημείο που οι επιβάτες που έχουν κλείσει οικονομική θέση (δηλαδή κατάστρωμα και σαλόνια-τραπεζαρία) να μη βρίσκουν χώρο να καθίσουν”.
“Οι άνθρωποι βρίσκονται καθισμένοι στις σκάλες, στο πάτωμα και όσοι στάθηκαν πιο τυχεροί σε καρέκλες που έχουν τοποθετήσει στον εσωτερικό χώρο του πλοίου. Δύο ώρες πριν την άφιξη μας στον Πειραιά βγήκε ανακοίνωση ότι κατόπιν καταγγελίας θα πραγματοποιηθεί καταμέτρησή μας από το λιμεναρχείο, κάτι που σημαίνει επιπλέον ταλαιπωρία και καθυστέρηση καθώς και οικονομική επιβάρυνση για όσους εξυπηρετούνται από τα μέσα, καθώς δεν θα προλάβουν τους τελευταίους συρμούς”, ανέφερε η αναγνώστρια, προσθέτοντας πως πριν καν μπει το πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά οι συνθήκες που επικρατούσαν στην ρεσεψιόν ήταν αποπνικτικές, καθώς ο κόσμος είχε συσσωρευθεί σε επικίνδυνο βαθμό.
Δεν είναι βέβαια η πρώτη καταγγελία αυτού του είδους για το συγκεκριμένο δρομολόγιο: Έχουν γίνει πολλές καταγγελίες για υπεραριθμία επιβατών στο Blue Star Myconos, ζητώντας από την πλοιοκτήτρια εταιρεία να βάλει επιπλέον δρομολόγιο για να εξυπηρετήσει τους ταξιδιώτες.
Μεγάλη ταλαιπωρία τη Δευτέρα του Πάσχα
Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα του Πάσχα 220 επιβάτες του Blue Star Myconos έζησαν μία μεγάλη ταλαιπωρία. Όπως είχε γίνει αρχικά γνωστό, οι 220 επιβάτες είχαν εκδώσει εισιτήρια από την Ικαρία για τη Σύρο, όμως στην πραγματικότητα ήθελαν να ταξιδέψουν μέχρι τον Πειραιά. Όταν το πλοίο έφτασε στη Σύρο περίπου στις 22:00, πραγματοποιήθηκε έκτακτη καταμέτρηση από το πλήρωμα και τις λιμενικές αρχές, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι όλοι όσοι είχαν εισιτήριο για Σύρο θα αποβιβαστούν, όπως και έγινε. Για την αποσυμφόρηση της κατάστασης, η εταιρεία προχώρησε σε έκτακτη δρομολόγηση του πλοίου «Blue Star Paros», το οποίο παρέλαβε τους 220 επιβάτες από το λιμάνι της Σύρου στις 01:45 της Τρίτης και επέστρεψε στον Πειραιά περί τις 05:45.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ένας από τους επιβάτες είχε καταγγείλει τα εξής: “Υπάρχει ένα καράβι που εξυπηρετεί το Βόρειο Αιγαίο, το Blue Star Myconos. Δεν επιτρέπεται αυτό το καράβι να έχει χωρητικότητα 2.000 ατόμων και να βάζει 1.100 από τη Σύρο. Μας πέταξαν έξω στη Σύρο για να βάλουν 1.100 άτομα, παραπάνω από τη μισή χωρητικότητα. Οι υπόλοιποι λοιπόν, από το Βόρειο Αιγαίο, πού θα μπουν, σε ποιο καράβι; Και αναγκαστήκαμε όλοι και κόψαμε για Σύρο, και από εκεί και πέρα έγινε αυτό που έγινε. Πρέπει να υπάρχει ποσόστωση στα εισιτήρια, να εξυπηρετηθούν τα νησιά, και όχι η Σύρος που έχει τέσσερα καράβια την ημέρα”.