Διαφήμιση «κόπηκε» στη Βρετανία γιατί θεωρήθηκε... υπερβολικά σεξουαλική

Σε απαγόρευση μετάδοσης διαφήμισης από την διαδικτυακή εταιρεία ρούχων Pretty Little Thing προχώρησε βρετανική αρχή υποστηρίζοντας ότι ήταν «υπερβολικά σεξουαλική».

 

Η διαφήμιση, η οποία αναρτήθηκε στο YouTube τον περασμένο Οκτώβριο, ξεκινά με ένα μοντέλο να κοιτά με λάγνο βλέμμα πάνω από τον ώμο του ενώ φοράει δερμάτινο σέξι σορτσάκι

 

Η απόφαση ελήφθη μετά από καταγγελία πολίτη ότι η διαφήμιση αυτή αντιμετωπίζει τις γυναίκες ως αντικείμενα καλώντας τις αρχές να κρίνουν αν είναι προσβλητική.

 

Η υπηρεσία Advertising Standards Agency (ASA) που ασχολείται με το περιεχόμενο των διαφημίσεων στη Βρετανία αποδέχθηκε την καταγγελία. «Εκτιμούμε ότι τα προϊόντα παρουσιάζονται με υπερβολικά σεξουαλικό τρόπο που «« αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σκεπτικό της απόφασης.

 

Η εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση σημειώνοντας ότι «στηρίζει και προωθεί τη διαφορετικότητα με προϊόντα κάθε μεγέθους και σχήματος που επικεντρώνονται σε διάφορες τάσεις της μόδας».

 

Δείτε την εδώ...



Tο loutraki365.gr δημοσιεύει τα σχόλια των αναγνωστών του. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας.

Leave a comment

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.