Ανοδικά κατά 9,2% κινήθηκαν οι πωλήσεις, σε αξία, των σούπερ μάρκετ το 9μηνο του 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, με αύξηση αντίστοιχα 9,5% στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, την ίδια στιγμή που οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν οριακά κατά 0,8%.
Όπως προκύπτει με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, η ανάπτυξη που καταγράφεται στο οργανωμένο είναι καθαρά πληθωριστική, με την εταιρεία να επισημαίνει σε σχέση με τον δείκτη τιμών καταναλωτή, ότι για την ίδια χρονική περίοδο βρίσκεται στο +3,6% ενώ η αύξηση της μέσης τιμής για τα FMCGs είναι πολλαπλάσια υψηλότερη, στο +10,4%.
Αναλυτικά στις μεγάλες κατηγορίες, στα Τρόφιμα και Ποτά η αύξηση κατά +10,9% των τιμών επέφερε μια μεγαλύτερη συγκριτικά μείωση στους όγκους, κατά 1,5%, ενώ αντίθετα η πιο μετριοπαθής αύξηση (+4,3%) των τιμών στις κατηγορίες Προσωπικής Υγιεινής και Ομορφιάς συνδυάστηκε με αντίστοιχη αύξηση και των όγκων που πωλήθηκαν κατά +4,5%.